Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met de site en het programma van Origin

Pagina: 1
Acties:

• jordib91
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-12-2023
Hallo mede-tweakers,

Ik heb een probleem met de site en het programma voor Windows van Origin. Ik heb Windows 7 64bit en probeer Origin op mijn computer te krijgen. Dit blijkt echter lastiger dan het is. Wanneer ik op de site probeer te komen krijg ik alleen maar tekst van de site en is de achtergrond grijs. Het lijkt wel zo'n goedkope HTML site, met alleen tekst en een achtergrond.Echter kan ik niks, ik kan ook Origin niet downloaden van de site. Ik kan wel drukken op tekst, maar dan krijg ik andere tekst. Dit kan ik echter wel op mijn laptop.

Wanneer ik de installatie van Origin via mijn laptop download en deze op mijn PC probeer te krijgen, geeft die elke keer aan dat ik het programma moet updaten en naar de site van Origin moet gaan. Maar dit kan dus niet door bovenstaand probleem. Weet iemand hier raad mee? Er moet waarschijnlijk iets conflicteren op mijn PC met die site en het programma, maar ik zou niet weten wat. Andere sites doen het namelijk wel.

Ik hoop dat iemand mijn verhaal begrijpt en hetzelfde heeft gehad. Ik snap er persoonlijk niets van en vind het ook zo omslachtig om heel Windows er opnieuw op te zetten.

Alvast bedankt!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:37
Klinkt heel erg naar malware en/of virus. Heb je daarop al gecontroleerd?

• jordib91
Jolke schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:58:
Klinkt heel erg naar malware en/of virus. Heb je daarop al gecontroleerd?
Ja ik heb met Avira en Malwarebytes al de computer gescand, maar ik zal dit nog eens proberen. Misschien met een andere optie aan ofzo? Ik vind het ook vreemd, wat heeft die alleen met Origin. Maar kan Malware ook een site en het programma tegelijk aantasten?

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Met welke browser benader je deze site? Probeer het een met een andere browser. Mocht het hiermee ook niet lukken, dan kan je kijken of nog extra extenties draaien in je browsers.

• Jolke
En daarna met een LiveCD op die computer proberen, dan kan je vervolgens ook uitsluiten of het aan je OS ligt.

• jordib91
LnC schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:19:
Met welke browser benader je deze site? Probeer het een met een andere browser. Mocht het hiermee ook niet lukken, dan kan je kijken of nog extra extenties draaien in je browsers.
Heb met IE geprobeerd en met Chrome, maar beide werkten niet. Mooi waardeloos dus. Heb Windows helemaal opnieuw geïnstalleerd, want kon het probleem niet vinden. Nu doet alles weer zoals het hoort en hoop ik dat het niet weer voorkomt |:(

• Jolke
Da's idd een omslachtige manier op het probleem op te lossen - wel mooi dat het nu werkt, maar een structurele oplossing is het natuurlijk niet.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Jolke schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:33:
Da's idd een omslachtige manier op het probleem op te lossen - wel mooi dat het nu werkt, maar een structurele oplossing is het natuurlijk niet.
Standaard Windows oplossing: doet iets het niet? Reboot.
Doet-ie het dan nog steeds niet? Re-install

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• jordib91
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:03:
[...]

Standaard Windows oplossing: doet iets het niet? Reboot.
Doet-ie het dan nog steeds niet? Re-install
Haha inderdaad, zo dacht ik er ook over. Waarschijnlijk duurde het opnieuw installeren etc. korter dan het probleem zoeken :9
Pagina: 1