Prepaid creditcard t.b.v. aankoop Google Play Store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EGM360
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-02-2024
Beste Tweakers,

Aangezien ik een (waarschijnlijk) eenmalige aankoop wil doen in de Google Play Store ben ik op zoek naar een creditcard die dit voor mij kan faciliteren. Maar aangezien ik creditcards maar hopeloos ouderwets, achterhaald en eigenlijk best onveilig vind wil ik graag wel een prepaid creditcard hebben.

De gadget die ik wil aanschaffen is een Google Chromecast, aangezien deze €35,- is lijkt het mij onzinnig om een dure kaart aan te schaffen voor die korte periode.

Heeft iemand hier goede ervaringen met prepaid creditcards (of net zo belangrijk, slechte ervaringen) en wat kunnen jullie mij aanraden?

Overigens is het echt van de zotte dat Adwords van Google wel Paypal accepteerd, maar de Google Play Store niet. De logica ontgaat mij totaal, maar dat is een andere discussie.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Luuk, aka EGM360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:58

IkWilbert

Het is mij!

Zelf gebruik ik altijd:
https://www.3vcard.nl/index.html

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:27

lasharor

7 december 2004

Ik gebruik al geruime tijd http://www.neteller.com/

Deze kaart werkt tot nu toe altijd (in tegenstelling tot 3v waar ik soms wat problemen mee had) en het is mogelijk om een fysieke kaart te krijgen waarmee betaald kan worden.

iDeal en dergelijken worden ook ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-06 15:54
Je zou ook een prepaid "Google Play" card kunnen kopen.
Deze zijn momenteel te koop in o.a. Duitsland. (mits je dicht bij de grens woont)

je kan ze ook op internet vinden google: "google play prepaid card"

[ Voor 3% gewijzigd door Killerbert op 31-03-2014 21:34 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:58

IkWilbert

Het is mij!

Volgend mij kun je met zo'n google kaart geen hardware betalen in de play store...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrammetje
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Kan dat niet op je telefoonrekening tegenwoordig?

Zelf e-liquid mengen? -> www.MaakjeSmaak.nl!
Geef ook eens E-liquid cadeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Nagelschaar schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:05:
Kan dat niet op je telefoonrekening tegenwoordig?
Ja, met een max. van €20 per aankoop.
Edit: En bij Vodafone is het helemaal niet mogelijk.
Via T-Mobile kunt u maximaal € 20,- per aankoop betalen. Als u
een app koopt die duurder is, kunt u een andere betalingsmethode
selecteren.
Vanaf nu betaal je apps en andere media via je factuur van KPN.
Deze dienst is beschikbaar voor klanten met een abonnement en gebruik je in de Google Play Store. Er geldt een maximum van € 20,- per aankoop en € 100,- per kalendermaand.

[ Voor 54% gewijzigd door SR8 op 31-03-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrammetje
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ai, ja, dat schiet dan weer niet op voor een Chromecast

Zelf e-liquid mengen? -> www.MaakjeSmaak.nl!
Geef ook eens E-liquid cadeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

The Executer

Lekker belangrijk!

Helaas niet voor elke provider. Vodafone bijvoorbeeld heeft geen carrier billing en zal er ook niet komen. T-Mobile en KPN hebben dit wel.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
IkWilbert schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:42:
Volgend mij kun je met zo'n google kaart geen hardware betalen in de play store...
Bij de aankoop van mijn Chromecast kreeg ik gewoon mijn Google Play tegoed als betaaloptie. Ik moest hem wel apart selecteren als ik het tegoed specifiek wilde gebruiken. Maar met de €0,55 tegoed die ik had kom ik niet heel ver en dus heb ik mijn Rabocard Creditcard gewoon gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:05

paQ

ik heb ook al jaren een netteller card.

ideaal voor van die af en toe aankopen, ryanair tickets of grote creditcarduitgaven wanneer de andere kaart(en) in limiet overschrijden.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EGM360
Ok, er zijn dus tot nu overwegend positieve ervaringen over Netteller, prima. Dan duik ik daar morgen eens in.
Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
In sommige winkels heb je rekken met diverse prepaid creditcards. Zowel Visa als Mastercard, of Visa/Mastercard door bijvoorbeeld PayPal zelf. Voor zover ik weet kun je ze gewoon zo vaak mogelijk opladen als je wilt.

Overigens heb ik mijn creditcardlimiet laten verlagen naar 100 euro per maand. Ik zet er dan geld op zodat ik positief sta. Feitelijk heb je dan een soort van debitcard met 100 euro credit. Is dat geen optie? Dan kan er maximaal 100 euro worden gejat als je je kaart kwijtraakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Trommelrem op 01-04-2014 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:59

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EGM360
Trommelrem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 00:51:
In sommige winkels heb je rekken met diverse prepaid creditcards. Zowel Visa als Mastercard, of Visa/Mastercard door bijvoorbeeld PayPal zelf. Voor zover ik weet kun je ze gewoon zo vaak mogelijk opladen als je wilt.

Overigens heb ik mijn creditcardlimiet laten verlagen naar 100 euro per maand. Ik zet er dan geld op zodat ik positief sta. Feitelijk heb je dan een soort van debitcard met 100 euro credit. Is dat geen optie? Dan kan er maximaal 100 euro worden gejat als je je kaart kwijtraakt.
Nou, aangezien dit de eerste keer is dat ik daadwerkelijk een creditcard nodig heb lijkt het mij erg overbodig, wel een goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:24
Je kan sinds kort ook smartpass van vodafone gebruiken (ook voor niet-vodafone klanten). Voor nfc betalingen in een aantal winkels en er zit een CC-card nummer van Visa aan gekoppeld. Je tegoed is op te laden via iDeal.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Trommelrem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 00:51:

En je betaald jaarlijks nog voor je kaart. Voor af en toe aankopen lijkt me dan een echte debitcard interessanter?

Heb zelf wel een CC, maar daar gebruik ik hem dan ook vaak genoeg voor.
Voor de TS lijkt het me voor die keer dat hij het gebruikt niet nuttig.
Pagina: 1