Toon posts:

dubieus beleid

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo geachte mods,

Nadat ik zie dat verschillende topics onterecht worden gesloten welke IMHO best open hadden kunnen blijven, zie ik dat het topic welke ik heb gestart in SG (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/157360/1) volledig afzwaait! En dan nog wel precies in hetgene waarvoor ik het topic had gestart!! }:O

Dan vraag ik me af, waarom is dit topic nog open? En waarom mag er hier worden geflamed?
Terwijl iemand anders gelijk zou worden gebanned! (precies ik heb het over Super-Grover once more!

Ik vind dit dus erg dubieus!

PS. Floris, bedankt voor je toffe reacties op de mailtjes!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

die is gesloten omdat "waar het om gaat" nutteloos is. kijk maar naar de reacties die je krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 juni 2001 13:18 schreef AtomicShockwave het volgende:
die is gesloten omdat "waar het om gaat" nutteloos is. kijk maar naar de reacties die je krijgt.
???? :?

Verwijderd

als je hem op slot wil vraag dan gewoon een slotje aan hier en niet in de topic zelf...

enehh wat verwacht je? ik vind het eigenlijk geniaal wat ze met je topic hebben gedaan :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Boeiend... Houdt allemaal toch eens op met huilen zodra je een slotje ziet zeg.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 juni 2001 13:31 schreef Hiro Shima het volgende:
als je hem op slot wil vraag dan gewoon een slotje aan hier en niet in de topic zelf...
Erm...je snapt het niet helemaal denk ik, wat denk je dat ik hier doe?
enehh wat verwacht je? ik vind het eigenlijk geniaal wat ze met je topic hebben gedaan :)
:Z

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 juni 2001 13:37 schreef saviour het volgende:
Boeiend... Houdt allemaal toch eens op met huilen zodra je een slotje ziet zeg.
Houdt allemaal toch eens op met zeiken zonder precies goed het onderwerp te lezen van een topic.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 juni 2001 13:10 schreef ShiN het volgende:
Hallo geachte mods,

Nadat ik zie dat verschillende topics onterecht worden gesloten welke IMHO best open hadden kunnen blijven, zie ik dat het topic welke ik heb gestart in SG (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/157360/1) volledig afzwaait! En dan nog wel precies in hetgene waarvoor ik het topic had gestart!! }:O

Dan vraag ik me af, waarom is dit topic nog open? En waarom mag er hier worden geflamed?
Terwijl iemand anders gelijk zou worden gebanned! (precies ik heb het over Super-Grover once more!

Ik vind dit dus erg dubieus!

PS. Floris, bedankt voor je toffe reacties op de mailtjes!
Op zaterdag 09 juni 2001 13:43 schreef ShiN het volgende:

[..]

Houdt allemaal toch eens op met zeiken zonder precies goed het onderwerp te lezen van een topic.
Lees es goed sukkel.
Het gaat toch over slotjes? Waarom mag die wel open en die niet? :'(

Zeikerd.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Ik begrijp best wat ShiN bedoeld.

Ik ben ook een liefhebber van mooie vrouwen maar de laatste tijd komen wel erg veel topics over dit onderwerp.
En als ik foto's van mooie vrouwen wil zien dan heb ik echt GoT niet nodig, je word er al mee doodgegooid op internet.

En om eens aan te geven hoeveel topics momenteel in SG staan:

Yeah baby! AMD chicks :)! nu nederland nog!

Redheads please ...

Angelina Jolie..Silliconenduif of een sexbom?

Asian babes, post ze hier! :)

Laat 's zien hoe mooi je vriendin is ipv je PC 5

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

gaat nergens over en zal nergens over gaan.

Overigens is LA geen plaats om voor elke scheet te lopen zeiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.