Goeiemiddag,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is eigenlijk alleen maar bedoeld om te gamen?
Ik neem aardig wat spullen mee, maar ben benieuwd of het handig is voor nieuwe moederbord en zowiezo andere videokaart want heb nu de
dus die wil ik zowiezo vervangen?
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Heb niet bepaald een bedrag in me hoofd, maar zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe videokaart, een ssd kaart (hoeft niet al teveel gig te zijn aangezien ik voornamelijk steam games speel en ook niet al teveel games installeer), evt andere moederbord, de voeding weet ik niet of dat nodig is, goeie muis en toetsenbord maar denk dat dat persoons verboden is, en wil een tweede monitor, en fancontroller voor meerdere fans, aangezien ik 4 case fans willen hebben, en dat gaat niet passen op deze moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nvidea videokaart, waarom goeie ervaringen mee?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Geluidsniveau zo laag mogelijk, energieverbruik zo laag mogelijk en nee ik ga niet overklokken?
Hieronder het lijstje hoe de pc eruit zal zien, als ik hem zou samenstellen, ben benieuwd naar jullie mening en adviezen?
Dit zou hem dan zijn, ben benieuwd naar de op en aanmerkingen?
mvg
Berry
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is eigenlijk alleen maar bedoeld om te gamen?
Ik neem aardig wat spullen mee, maar ben benieuwd of het handig is voor nieuwe moederbord en zowiezo andere videokaart want heb nu de
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte GV-R487-512H-B | € 196,- | € 196,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 196,- | |
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Heb niet bepaald een bedrag in me hoofd, maar zo goedkoop mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
| 1 | Intel Core i5 3470 Boxed | € 0,00 | € 0,00 |
| 1 | Gigabyte GA-B75M-D3V | € 0,00 | € 0,00 |
| 1 | Cooler Master Elite 431 Plus | € 0,00 | € 0,00 |
| 1 | LG 24EN43VQ Zwart | € 0,00 | € 0,00 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 0,00 | € 0,00 |
| 1 | Recom Power Engine 600 Plus | € 0.00 | € 0.00 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0.00 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe videokaart, een ssd kaart (hoeft niet al teveel gig te zijn aangezien ik voornamelijk steam games speel en ook niet al teveel games installeer), evt andere moederbord, de voeding weet ik niet of dat nodig is, goeie muis en toetsenbord maar denk dat dat persoons verboden is, en wil een tweede monitor, en fancontroller voor meerdere fans, aangezien ik 4 case fans willen hebben, en dat gaat niet passen op deze moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nvidea videokaart, waarom goeie ervaringen mee?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Geluidsniveau zo laag mogelijk, energieverbruik zo laag mogelijk en nee ik ga niet overklokken?
Hieronder het lijstje hoe de pc eruit zal zien, als ik hem zou samenstellen, ben benieuwd naar jullie mening en adviezen?
| 1 | Intel Core i5 3470 Boxed | € 0.00 | € 0.00 |
| 1 | Gigabyte GA-B75M-D3V | € 0.00 | € 0.00 |
| 1 | Cooler Master Elite 431 Plus | € 0.00 | € 0.00 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Professional (NL OEM 64bit) | € 0.00 | € 0.00 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 0.00 | € 0.00 |
| 1 | Recom Power Engine 600 Plus | € 0.00 | € 0.00 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0.00 | |
| 1 | MSI GeForce GTX 750Ti 2GB GAMING | € 131,95 | € 131,95 |
| 1 | Scythe Kaze Master 5.25 | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Cooler Master BC Blue LED Fan, 120mm | € 6,12 | € 6,12 |
| 1 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1, 120mm | € 3,03 | € 3,03 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 120,90 | € 120,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 291,- | |
Dit zou hem dan zijn, ben benieuwd naar de op en aanmerkingen?
mvg
Berry