Vortex 2 FPS ondersteuning?

Pagina: 1
Acties:

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of dit nog gaat komen onder Windows 2000? :? :?

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Topicstarter
ik heb een kaart van Terratec btw

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 09:57

Flotter

Pelipper!

Ik ook (Vortex 2 van TerraTec), maar ik denk dat je't wel kunt vergeten met driversupport. Aureal is nogal failliet en TerraTec maakt zelf geen drivers.

Gebruik iig de nieuwste drivers van www.vortexofsound.com , misschien help dat. Als dat niet werkt ben ik bang dat je't kunt vergeten, of je zou flink met je settings moeten gaan prutsen. D'r zijn wel mensen die 'm aan de praat hebben gekregen onder W2K.

En ik hou het bij Win98 SE.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Yeps dat is er wel ... ik heb vortex 2 van videologic ..

www.videologic.com

ff naar audio daar staan beta drivers en daar zit wel onderstuening bij voor fps .. tis alleen beetje irri om te installeren maar dat went wel

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 00:59
Idd gewoon even naar http://www.vortexofsound.com gaan en dan daar de general Vortex2 Win2k drivers downen en die normaal installeren en dus niet al die moeilijk dingen doen die onder de driverdownload staan (tenzij normaal installen echt niet werkt), en daarna de A3D drivers installen die ergens onderaan diezelfde page ter download staan aangeboden. Dan zou het kunnen werken, maar ik ken verschillende mensen met deze kaarten van verschillende merken en het resultaat verschilt steeds :(

Als je overigens een Via chipset hebt op je moederbord en je hebt nogal wat probleempjes dan is het ook de moeite waard om de Via regfix uit de tweakers.net meuktracker te proberen.