[8.1 RT] Gegevens outlook kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-09 22:43
Hallo tweakers,

Ik heb een ernstig probleem. Gisteravond heb ik mijn tablet 'hersteld' en daar zijn geen gegevens verloren gegaan op de cookies na. Alle apps hebben nog alle gegevens, echter mijn Outlook waar ik een agenda bij hield is wel al zijn gegevens kwijt. Ik had mij niet aangemeld met een email account omdat ik alleen het agenda gedeelte nodig had dus het staat ook niet in de cloud.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn gegevens terug kan halen of ben ik ze voor eeuwig kwijt? Ik heb de gegevens hard nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heilige Kaas schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:48:
Hallo tweakers,

Ik heb een ernstig probleem. Gisteravond heb ik mijn tablet 'hersteld' en daar zijn geen gegevens verloren gegaan op de cookies na. Alle apps hebben nog alle gegevens, echter mijn Outlook waar ik een agenda bij hield is wel al zijn gegevens kwijt. Ik had mij niet aangemeld met een email account omdat ik alleen het agenda gedeelte nodig had dus het staat ook niet in de cloud.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn gegevens terug kan halen of ben ik ze voor eeuwig kwijt? Ik heb de gegevens hard nodig!
Die ben je kwijt, Outlook 2013 RT is een desktop app en daarbij worden de gegevens alleen op je C: schijf opgeslagen en die heb je door de fabrieksherstel dus geleegd. Zou wat zijn als je je tablet zou verkopen en de koper kan je agenda inzien ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ja daar zit wat in.. Helaas. Er is wel een windows.old map aanwezig maar ook hier kan ik niet de bestanden vinden. Ik weet echter de format niet en ook niet waar het normaal hoort te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

In windows.old zitten alleen bestanden die door windows gebruikt worden, niet je data van outlook. Zoals Tomba zei, je bent je data kwijt. Ze terughalen is oftewel heel moeilijk, maar waarschijnlijk onmogelijk.

Welke versie van outlook gebruikte je? Je kan eventueel met data-recovery software op zoek gaan naar .ost-bestanden. Die zitten normaal onder %appdata%/local/Microsoft/Outlook:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cvrg1bR.png

De kans dat dat lukt is echter zeer klein, zeker omdat de bestanden groot zijn en dus de kans op corruptie groot is.

[ Voor 11% gewijzigd door Mavamaarten op 31-03-2014 16:34 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Ik gebruik de meest recente versie van Outlook die bij de tablet komt.
Helaas zal een recovery programma niet gaan werken omdat ik geen x64 of x86 programma's kan draaien (uiteraard). Apps kunnen niet buiten hun sandbox komen en de map delen op een netwerk lijkt ook niet te kunnen op RT.

Na wat zoeken is het ook niet nodig om de tablet aan de pc te hangen via usb. Dit dacht ik al omdat er geen usb poort voor zit, alleen de gewone waar je van alles op kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
YES! Alles staat er nog in, wel erg verstopt. Vanmorgen kreeg ik in een keer een melding van een aankomende afspraak. (uiteraard gemist...) maar via die knoppen ben ik in mijn oude agenda terecht gekomen, geen idee hoe ik dit voor elkaar heb gekregen want ik heb alles verder afgezocht maar ik ben aan het proberen alles te herstellen naar hoe het was.

Hopen dat het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

.. en nu wel je agenda in de cloud hangen? :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
Het lijk erop dat de agenda gewoon bewaard is gebleven. Echter heeft hij een nieuwe agenda eroverheen geopend. Als je naar de agenda ging en dan links een beetje rond ging klikken dan kom je uiteindelijk uit bij een overzicht van meerdere agenda's (twee in dit geval) en die heb ik nu gewoon open staan.

En inderdaad. Meteen even een accountje aanmaken. ;)
Pagina: 1