hi, ik ben een vrouw, 52 jaar en mijn videokaart heeft het begeven een NVIDIA GeForce GTX 460.
Mijn computer is oud en ik ben arm. Toch wil ik proberen om een kaart te vinden die er in past,
en onder de 100 euro als dat kan. Ik ben een gamer die games als guildwars2, LOTRO & secondlife speelt.
Mijn vereisten zijn niet al te hoog, game hoeft echt niet op hoogste resolutie. Als het maar een beetje redelijk eruit ziet . Ik heb een beetje rondgekeken en gelezen, maar ik raak daar dus alleen maar nog meer van in de war hehehe Misschien kunnen jullie me advies geven?
Motherboard Name : P5QL
Motherboard Manufacturer : ASUSTeK Computer INC.
BIOS Version : 0306
System BIOS Date : 09/05/08
Video BIOS Date : 07/14/10
CPU Identification : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
CPU Generic Name : x64 Family 6 Model 7 Stepping 10
CPU Vendor : GenuineIntel
Mijn computer is oud en ik ben arm. Toch wil ik proberen om een kaart te vinden die er in past,
en onder de 100 euro als dat kan. Ik ben een gamer die games als guildwars2, LOTRO & secondlife speelt.
Mijn vereisten zijn niet al te hoog, game hoeft echt niet op hoogste resolutie. Als het maar een beetje redelijk eruit ziet . Ik heb een beetje rondgekeken en gelezen, maar ik raak daar dus alleen maar nog meer van in de war hehehe Misschien kunnen jullie me advies geven?
Motherboard Name : P5QL
Motherboard Manufacturer : ASUSTeK Computer INC.
BIOS Version : 0306
System BIOS Date : 09/05/08
Video BIOS Date : 07/14/10
CPU Identification : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
CPU Generic Name : x64 Family 6 Model 7 Stepping 10
CPU Vendor : GenuineIntel