Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC One (M8) Ervaringen en Discussie

De nieuwe HTC, heet gewoon... HTC One, met de toevoeging (M8), de interne codenaam :)

Het toestel heeft een 5 inch full HD Super LCD3-scherm aan boord met een pixelverhouding van 1920x1080 pixels. Er is 2GB werkgeheugen aanwezig en in Nederland zal het model met 16GB intern geheugen worden uitgeleverd. Er is ook een microSD-kaartslot in het toestel te vinden.

De processor is de Snapdragon 801 van Qualcomm die geklokt is op 2,3GHz en het toestel zal worden uitgebracht in drie kleuren: Gunmetal Grey, Arctic Silver en Amber Gold, voor € 699.

Uiteraard zijn WiFi (a/b/n/g/ac), Bluetooth, NFC, LTE en GPS in het toestel te vinden en ook zal het toestel weer de Boomsoundspeaker aan boord hebben. Dit keer is er wel een DSP-chip geplaatst, wat moet zorgen voor een nog voller geluid en een volume van 25% meer ten opzichte van eerste One.

De accu heeft een capaciteit van 2600mAh met door middel van de quickcharge-technologie van Qualcomm kan 80% van de accu worden opgeladen in slechts 1 uur tijd. Het toestel zal worden uitgeleverd met Android 4.4.2 KitKat, met daaroverheen de laatste versie van HTC's Sense. De telefoon kan via het twee keer op het scherm tikken uit standby worden gehaald en er zijn nog enkele vernuftige swipe-bewegingen te doen op het scherm als de telefoon uitstaat om deze zo te ontwaken. Zo kun je bijvoorbeeld gelijk naar het homescreen bij het unlocken, of juist naar het Blinkfeed-scherm.

De frontcam heeft een resolutie van 5 megapixels en heeft een groothoeklens, maar het gaat bij de nieuwe One vooral om de 'Duo Camera', oftewel de twee camera's op de achterkant van het toestel. De maincamera heeft een resolutie van 4,1 megapixels en bevat de Ultrapixeltechnologie. Hierdoor valt er meer licht op de sensor, zodat er betere foto's kunnen worden geschoten in slechte lichtomstandig- heden. De tweede camera is een 2.0 megapixel-exemplaar, maar foto's maken is een no-go.

Deze camera wordt namelijk gebruikt om 'dieptegegevens' op te slaan, zodat na het schieten van een foto er enkele effecten toegevoegd kunnen worden. Zo kan de achtergrond geblurred worden of is het mogelijk om het focuspunt van de foto aan te passen. Ook zijn foto's met een 3D-effect te bekijken, waardoor het enigszins lijkt alsof je om de onderwerpen heen kunt kijken.

HTC One (M8) specificaties
Android OSAndroid KitKat 4.4
SkinHTC Sense
ChipsetQualcomm Snapdragon 801
Processor snelheid2300MHz
Intern geheugen16GB / 32GB (Amerika)
RAM geheugen2048MB
Flash geheugenmicroSD
GPS Glonass-ondersteuningJa
Scherm5,0" / Super LCD3 / 1920 x 1080 pixels
Frontcamera5.0 megapixels
Backcamera4.1 Ultrapixel / 2.0 megapixel
Fysieke cameraknopNee
Accu (mAh, standby, spreektijd)2600mAh
Afmetingen 146.4 x 70.6 x 9.35mm
Gewicht 160 gram
Bijzonderheden'Duo camera' / infrarood
NotificatieledjeJa
Adviesprijs€ 699,-

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZfcOH7hywXesPC5ZFDVAX320/full.jpg

Topics over / voor de HTC OneOfficiële accessoires
HTC One Dot View Case

HTC One Double Dip Case

HTC One Flip Case

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik ben heel benieuwd voor welke cover/case de toekomstige HTC One M8 bezitters zullen gaan kiezen. Ik vind zelf de Dot View cover geen optie; nadat ik oa dit filmpje heb gezien;

Wat gaan jullie kiezen?
Zelf denk ik dat een hoesje die als een boekje opengaat, niet ideaal is, omdat het maken van foto's totaal niet praktisch is , of wel?
Een flip-cover die van boven/onder open gedaan moet worden, lijkt me handiger, wat jullie?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou gewoon een TPU-case gebruiken van eBay voor € 2,00 :)
Zie je tenminste nog wat van het design, alle uitsparingen zitten daarin en kost bijna niks.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

CLB schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:12:
Ik zou gewoon een TPU-case gebruiken van eBay voor € 2,00 :)
Zie je tenminste nog wat van het design, alle uitsparingen zitten daarin en kost bijna niks.
Ghehe, maar die krijg je er al gratis bij, zit in het verkooppakket. En wil ook wel graag ter bescherming van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stimmt, maar dat vind ik nou niet de mooiste cover, geef mij maar een S-cover, prima :)
Scherm heeft een laagje Gorilla Glass 3, als je daar krassen op krijgt ben je gewoon verkeerd bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

CLB schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:49:
Stimmt, maar dat vind ik nou niet de mooiste cover, geef mij maar een S-cover, prima :)
Scherm heeft een laagje Gorilla Glass 3, als je daar krassen op krijgt ben je gewoon verkeerd bezig.
Daar heb je een punt.
Ondanks dat, ben ik toch wel benieuwd wanneer de flipcovers uitgebracht worden, door bijvoorbeeld Muvit of Mobiparts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:52
Dot View Case bij GSMweb.nl voor €29,95
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Thanks Masterkev!

Meteen besteld daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net dit hoesje besteld op eBay...

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDUxWDcwMA==/z/EsoAAOxyhXRTOcPA/$_3.JPG

Was wel $7.39. Ik zal de telefoon eerder hebben maar dat is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

HTC had ik net gesproken. Op dit moment zullen ze dit hoesje mee gaan leveren met het toestel. http://www.pdashop.nl/pro...ne-m8-flip-case-grey.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeffoon schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:45:
HTC had ik net gesproken. Op dit moment zullen ze dit hoesje mee gaan leveren met het toestel. http://www.pdashop.nl/pro...ne-m8-flip-case-grey.html
Dat is niet verkeerd....erg handig tot ik mijn andere hoesje ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Helaas is het niet waar. Je krijgt een siliconen bumper erbij. Ik heb HTC gebeld, omdat ze gisteren iets anders zeiden. Ik hoor waarschijnlijk na het weekend er meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeffoon schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:23:
Helaas is het niet waar. Je krijgt een siliconen bumper erbij. Ik heb HTC gebeld, omdat ze gisteren iets anders zeiden. Ik hoor waarschijnlijk na het weekend er meer over.
Oooh, jammer :( Waar had je de informatie over het hoesje vandaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:53:
[...]

Oooh, jammer :( Waar had je de informatie over het hoesje vandaan ???
Had via de chat gesproken met HTC, en die medewerkster stuurde ik zelfs nog een linkje, met of eht inderdaad dat hoesje was, ja zei de medewerkster.

Maar HTC pakt het nu dus wel op, dus wie weet;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:31
Ik heb het toestel sinds gisteren in bezit. Zit inderdaad een bumper case bij, geen flip cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb gisteren deze besteld voor m'n HTC. Ben benieuwd. Als het goed is ligt ie nu in de brievenbus. http://www.telecomtelecom...lip-case-htc-one-m8-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
@Steeffoon

En hoe ziet ie er uit , ben nu toch wel heel benieuwd hoe die er uit ziet aangezien er geen afbeeldingen van zijn , zelfs niet als je op het ean nummer zoekt op internet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

indofk schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:53:
@Steeffoon

En hoe ziet ie er uit , ben nu toch wel heel benieuwd hoe die er uit ziet aangezien er geen afbeeldingen van zijn , zelfs niet als je op het ean nummer zoekt op internet .
Klopt. Ik had hem toevallig al eerder besteld voor de LG G2. Dus wist hoe die eruit zag, als je de premium case van de LG G2 opzoekt, precies dezelfde, kan je zien hoe die eruit ziet. Heb nu even geen camera bij de hand namelijk.

Update:
Hierbij nog de foto's van het Mobiparts hoesje voor de HTC One M8

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/wrccj5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/jqgx6q.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Steeffoon op 06-04-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 07:49
Jedi Geub schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:24:
Thanks Masterkev!

Meteen besteld daar!
ook besteld maar kreeg geen reactie jullie wel?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Nee ik ga vandaag maar even bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:52
Jedi Geub schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:45:
Nee ik ga vandaag maar even bellen...
Heb ook nog niks gehoord dus ben benieuwd. Volgens mij is de Dot View Case echter nog nergens leverbaar als ik zo eens rond kijk.

Update:
Had een mail gestuurd en krijg de volgende reactie
Dank u wel voor uw mail.
Het was inderdaad de verwachting dat wij de cover op 02-04-2014 geleverd zouden krijgen.
Dit is echter niet gebeurt.

Wij verwachten de cover deze week geleverd te krijgen waarna wij deze per direct naar u zullen verzenden.
U zult per mail op de hoogte gesteld worden van de verzending.

[ Voor 41% gewijzigd door Masterkev op 07-04-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:54
Masterkev schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:52:
[...]

Heb ook nog niks gehoord dus ben benieuwd. Volgens mij is de Dot View Case echter nog nergens leverbaar als ik zo eens rond kijk.

Update:
Had een mail gestuurd en krijg de volgende reactie

[...]
Wilde ik net hier ook mededelen! :P
Toch vreemd, dat ze helemaal niks laten horen/ bevestigen via mail ofzo, maar ok :)

[ Voor 10% gewijzigd door superericje op 07-04-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatabout de Dot View Case... Die is gewoonweg niet chill...
Het enige grote pluspunt is dat de gaatjes voor een heel cool retro-effect zorgen.
Notificaties zien er tof uit, mits ze compatible zijn met de case, WhatsApp of HangOuts kun je vergeten.

Dan de minpunten die ik na 'n klein middagje gebruik al opmerk (en al heb genoemd)
- Het materiaal is van een soort rubber, erg gevoelig voor stof, wat zich ophoopt in de gaatjes
- De case / scharnier is te strak, zo heeft de cover de gehele tijd de neiging om weer terug te klappen over het scherm. Als je de telefoon dan dus met 1 hand gebruikt slaat de cover telkens dicht.
- De flap is niet geheel achter de telefoon te vouwen, zodat je deze plat kunt gebruiken
- Wat ik zelf ook nog te noemen vind is dat je het gehele prachtige design van het toestel niet ziet.
- De achterkant van het hoesje is erg krasgevoelig, je legt 'm maar neer en hop al weer wat krassen

HTC One M8 Dot View Case
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ntQjmNow2hsKo6ZtYvmCKbha/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZIOdY8ZqhR3w0HpfZvYgPagJ/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IjCjLO0kOotancdRxAEXh7WO/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uKOamwqFMKFX6S3zgtXSgGPE/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rzv4yRWuFcGP6OYzjTaALwjh/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a3toGAnXFtXuGsvG5nJSJxmK/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tFmaV44GwopPVcPR6S6ZAW1x/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vMwh4pOOTVqVQBuMxoCdMCPh/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sIc96AYVyb2efg1YxOXofzV2/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/du1WLAhzJQOrrmyAsVUM4hv1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kEQj3AHbNxqNw5ouD5Ul1s8H/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BFdkbWK5GT513iFuvJbN9AK1/thumb.jpg

[ Voor 105% gewijzigd door CLB op 07-04-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
@Steffoon bedankt voor het delen van je info en de foto's. Op zich wel een mooie flipcover vind alleen dat ie tov de m8 behoorlijk dik is , of lijkt dat alleen maar zo ? Hij beschermd de telefoon wel weer goed lijkt me .

@CLB De dot-view case ziet er inderdaad erg retro uit , zo anders dan andere fabrikanten tot nu toe gedaan hebben , alleen jammer van de krasgevoelligheid en de steeds terugklappende cover enzo . Ben daarom benieuwd of er andere merken dot-view covers op de markt komen die werken met de m8 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

indofk schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 06:30:
@Steffoon bedankt voor het delen van je info en de foto's. Op zich wel een mooie flipcover vind alleen dat ie tov de m8 behoorlijk dik is , of lijkt dat alleen maar zo ? Hij beschermd de telefoon wel weer goed lijkt me .
Hij is wel wat dikker inderdaad, maar niet dat het enorm in de weg zit vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
De standaard case van htc die zonder dot view krast ook makkelijk op de achterzijde. Die heb ik er bij coolblue gratis bij kunnen bestellen.
Denk ook dat de flap net zo dik is. Deze is aan de randjes wat scherper als de dot view maar ik merk dat als je hem vast hebt met een hand hij een beetje snijd in je vingers.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n mooie telefoon waar de build voorop staat in een hoes ??

Ikke niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Daar zit ik ook altijd tegen aan te hikken , een telefoon is voor mij niet alleen een gebruiksvoorwerp maar het moet voor mij ook klasse uitstralen , als het totaalplaatje mij niet bevalt dan ga ik me er niet eens in verdiepen en loop ik er voor bij , natuurlijk gebruiksgemak(in de breedste zin) en handelbaarheid is (in mindere mate) is ook belangrijk .

Het vervelende is dat ik het toestel dan ook graag mooi wil houden maar niet wil verstoppen in een hoesje of case .
Een Pouch waarin je de telefoon inschuift komt nog het dichtst bij de ideale compromie , je tel is beschermd als ie in je tas , jas, broekzak , zit als je hem nodig hebt schuif je hem er uit en hij blinkt je tegemoet . Het nadeel is dat door het er inschuiven je altijd moet oppassen dat er geen vuil ( zand, suiker o.i.d. ) tussen komt want dan beschadigd je de telefoon ook mee , zo'n “dot case” heeft dan weer als nadeel dat die flap altijd onhandig is , en zo is er voor elke bescherming wel wat te zeggen , de ideale combinatie heb ik echter nooit kunnen vinden .

Zit ondanks de vele negatieve reviews van de Dot-case er toch aan te denken om deze te nemen

Omdat de M8 zo als ik in diverse reviews gezien heb er vrij makkelijk in en uit gaat lijkt me het ideaal dat als ik de M8 echt ga gebruiken ( bellen doe je immers met de flap dicht ) hem uit de case haal en dan de kale M8 in mijn handen heb. dat ie (de dot-case)snel krast enzo neem ik dan voor lief.

[ Voor 14% gewijzigd door indofk op 10-04-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Ik twijfel ook nog heel erg..
Ik vind de telefoon een prachtig juweel, als ik hem in de bijgeleverde cover stop zie je daar weinig van terug imo..

Opties:
Dot/flip cover case (met de nodige nadelen van de flipcover)
Pouch (nadeel: beschermt alleen als je hem niet gebruikt)
hardcover case (nadeel: esthetisch niet zo mooi, althans ik heb (nog?) geen mooie gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
fusion.fake schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:50:
Opties:
Dot/flip cover case (met de nodige nadelen van de flipcover)
Pouch (nadeel: beschermt alleen als je hem niet gebruikt)
hardcover case (nadeel: esthetisch niet zo mooi, althans ik heb (nog?) geen mooie gevonden)
Ik zou voor de dot/flip case gaan. Het is en blijft alsnog een strak apparaat. Hardcover is imho echt lelijk; dan nog liever een pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:08
Ik ben helemaal niet van de hoesjes (nooit gehad) maar die standaard hoes van de M8 vind ik toch wel fijn met dat krasgevoelige aluminum. Echter wil ik een degelijke autohouder aanschaffen, die goedkope eBay spullen ben ik een beetje zat.

Nou zag ik dat HTC zelf een zo op het oog een degelijke autohouder aanbied de D190
Echter vraag ik me af of deze compatibel is met de bijgeleverde hoes en of deze aan het raam in portrait mode geplaatst kan worden ivm het korte armpje.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
naaitsab schreef op donderdag 10 april 2014 @ 13:01:
Ik ben helemaal niet van de hoesjes (nooit gehad) maar die standaard hoes van de M8 vind ik toch wel fijn met dat krasgevoelige aluminum. Echter wil ik een degelijke autohouder aanschaffen, die goedkope eBay spullen ben ik een beetje zat.

Nou zag ik dat HTC zelf een zo op het oog een degelijke autohouder aanbied de D190
Echter vraag ik me af of deze compatibel is met de bijgeleverde hoes en of deze aan het raam in portrait mode geplaatst kan worden ivm het korte armpje.
Ik heb de mijne bij de Halfords vandaan. €29,95, maar dan heb je wel een goede. Hier past met gemak je m8 in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Mauritsvdb schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:14:
[...]

Ik heb de mijne bij de Halfords vandaan. €29,95, maar dan heb je wel een goede. Hier past met gemak je m8 in..
Bij de Halfords is wat ruim genomen :p Is het zo'n Igrip ding?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
naaitsab schreef op donderdag 10 april 2014 @ 14:20:
[...]

Bij de Halfords is wat ruim genomen :p Is het zo'n Igrip ding?
Haha, ik weet het merk zo niet. Afgaande van plaatjes van google lijkt het geen Igrip te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
indofk schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:06:
Zit ondanks de vele negatieve reviews van de Dot-case er toch aan te denken om deze te nemen

Omdat de M8 zo als ik in diverse reviews gezien heb er vrij makkelijk in en uit gaat lijkt me het ideaal dat als ik de M8 echt ga gebruiken ( bellen doe je immers met de flap dicht ) hem uit de case haal en dan de kale M8 in mijn handen heb. dat ie (de dot-case)snel krast enzo neem ik dan voor lief.
Ondanks enkele negatieve reviews heb ik vandaag ook de dot view case besteld (bij GSMweb).
Zal wel ff duren voordat ik het in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
YouTube: Official HTC One M8 Double Dip Cover Case Review

Na wikken en wegen de double dip case besteld bij GSMeasy voor 19.95.

Ziet er nog OK uit ook :) Mooier dan de M7 versie, gezien de speakers nu niet bedekt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Nou, nog steeds opzoek naar een inschuifhoesje voor de M8.
Je weet wel, zo'n Valenta ding.

Overal geweest, MediaMarkt, Dixons, Phonehouse en diverse "hoesjes" winkels, maar geen enkel hoesje is lang genoeg voor de M8. Voor nu gebruik ik nog even mijn One-X hoesje die precies breed genoeg is, maar zeker 1.5 cm te kort.

Weet iemand een winkel waar ze deze wel hebben?

Verder een vraagje over die HTC D190 autohouder die hier eerder genoemd werd.
Ik heb geen enkele ervaring met dergelijke houders, maar aan de specs te zien lijkt het wel handig aangezien je meteen een lader hebt en automatisch de bluetooth aan gaat.
En tevens dat het scherm in "auto" mode gezet wordt met een simpelere interface voor het bedienen.

Hebben alleen de HTC houders dit of werkt het met elk type houder? Ik neem aan dat deze compatibel moet zijn met de USB aansluiting welke bij de M8 aan de onderkant zit.

En ik vraag mij af of zo'n zuignap wel goed blijft zitten. Kan het niet zo zijn dat bijvoorbeeld bij warm weer deze zuignap wellicht los kan laten? Of kan er een olifant aan hangen?
Ik zou graag wat ervaringen willen horen hier en of ik kan gaan voor een goedkopere houder dan die HTC.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:12

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik heb de houder voor de m7, helemaal geweldig. Scherm switched meteen naar car-mode, zuignap is nooit losgeraakt. De telefoon kan er alleen in zonder hoes. Wil nu de D190 hebben maar gezien de plaatjes geloof niet dat HTC rekening heeft gehouden met de audio uitgang en laat ik die nou gebruiken in de auto... Kan iemand dit bevestigen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb zelf voor in de auto deze bij de MediaMarkt gehaald: http://www.kensington.com...tphones.aspx#.U0vJ9-Z_vco

Kost 20 euro. Autolader heb ik hier nog wel ergens. Moet wel zeggen, dat ik nog niet ermee gereden heb, dat is pas komend weekend, maar het voelt in ieder geval degelijk en stevig genoeg aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:12

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Had ook bij de MM een houder gehaald van 20 euro. M8 is zwaar dus het staat de hele tijd te schudden in die houder omdat het rust tussen 2 zachte rubberen stroken. Wil graag de D190 maar als er geen gat in zit voor de koptelefoon...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Uh, ik heb voor 2,79 een universele houder van Action gekocht. Werkt hier als een tiet en is nog steeds niet kapot. Ik vraag me af waarom ik een houder van 20 euro moet kopen?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Deathchant schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:43:
Uh, ik heb voor 2,79 een universele houder van Action gekocht. Werkt hier als een tiet en is nog steeds niet kapot. Ik vraag me af waarom ik een houder van 20 euro moet kopen?
Jeetje, dat wist ik helemaal niet dat ze die hadden! Als ik dat had geweten:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
Weet iemand vanaf wanneer de dot view case leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
sunny59 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 07:59:
Weet iemand vanaf wanneer de dot view case leverbaar is?
Vorige week had ik mail van gsmweb met onderstaande...
Bedankt voor uw email.'

Wij hebben helaas bericht gehad van de leverncier dat de verwachtte levering is verschoven naar 16-04-14.
Indien u hier niet op wil wachten kunt u dit aan ons laten weten door op de email te antwoorden.

Hopelijk de 16e dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
superericje schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:14:
[...]

Vorige week had ik mail van gsmweb met onderstaande...
Bedankt voor uw email.'

Wij hebben helaas bericht gehad van de leverncier dat de verwachtte levering is verschoven naar 16-04-14.
Indien u hier niet op wil wachten kunt u dit aan ons laten weten door op de email te antwoorden.

Hopelijk de 16e dus :)
Thanks.
Ik heb ook besteld bij GSMweb (29,95+ 2,50 bezorgkosten). Ga ze morgen bellen, want heb geen bericht gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
sunny59 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:54:
[...]

Thanks.
Ik heb ook besteld bij GSMweb (29,95+ 2,50 bezorgkosten). Ga ze morgen bellen, want heb geen bericht gekregen.
Ohw deze mail kreeg ik ook niet vanzelf.. (Had wel klantvriendelijk geweest, maar dat terzijde :X )
Had ze gemaild waar hij bleef, dus morgen weer mailen om te vragen of hij daadwerkelijk komt

UPDATE 16-4-2014:
De levering is helaas uitgesteld en wordt momenteel verwacht op 18-4-2013. Zodra het product bij ons binnen is kan deze worden verstuurd.

[ Voor 16% gewijzigd door superericje op 16-04-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuws over de kleuren van de Dot Case, de groene zal niet in Nederland beschikbaar worden, heb ik via via.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
CLB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:23:
Nieuws over de kleuren van de Dot Case, de groene zal niet in Nederland beschikbaar worden, heb ik via via.
Ohw dat geeft niks.. Wilde ik toch niet ;)
Kan je niet via je 'via via' even checken wanneer ze daadwerkelijk komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny59
superericje schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:04:
[...]

Ohw dat geeft niks.. Wilde ik toch niet ;)
Kan je niet via je 'via via' even checken wanneer ze daadwerkelijk komen?
Kijk dat is pas een goeie vraag.. :+
CLB dit is een test.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:48

michaelvt

Tweaky Gonzalez

25 april komen ze bij de disti binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 19-04-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb de flipcover, dus de normale, zonder dot-view. Wat een irritant ding is dat, die magneet is zo gevoelig, dat wanneer je hem dubbelklapt, het scherm uitgaat.... Ben ik de enige , of hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Heeft iemand al ervaring met de Double Dip cases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Steeffoon schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 15:47:
Ik heb de flipcover, dus de normale, zonder dot-view. Wat een irritant ding is dat, die magneet is zo gevoelig, dat wanneer je hem dubbelklapt, het scherm uitgaat.... Ben ik de enige , of hebben meer mensen dit probleem?
ik heb er hier twee een van mij en mijn vrouw geen problemen mee.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
Geen problemen mee dotview ook besteld maar helaas gebackorderd tot 12-5 bij bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 19:04
_FrostBite_ schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:10:
Heeft iemand al ervaring met de Double Dip cases?
Dit vroeg ik mij ook al af, er schijnen al klachten rond te gaan over de Double Dip hard shell cases.
De One M7 cases zijn goed, die voor de M8 schijnen "te los" te zitten.
Is er iemand op dit forum die kan bevestigen of is dit niet zo? En hoe wordt de grijze double dip geleverd? Zowel met de rode als blauwe top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Soundwork schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:45:
[...]Dit vroeg ik mij ook al af, er schijnen al klachten rond te gaan over de Double Dip hard shell cases.
De One M7 cases zijn goed, die voor de M8 schijnen "te los" te zitten.
Is er iemand op dit forum die kan bevestigen of is dit niet zo? En hoe wordt de grijze double dip geleverd? Zowel met de rode als blauwe top?
Ik heb de blauwe, is geleverd met twee grijze topjes een een rood/groene. Zit prima, ziet er mooi uit (grijs/blauw/grijze combo). Had wel wat stroever mogen zijn, maar hij glijdt wel lekker je zak in zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Laatst online: 11-09 09:42
michaelvt schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:05:
25 april komen ze bij de disti binnen
Weet je dat zeker? Ik zag dat belsimpel.nl de case al op voorraad heeft. Heb even een mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen of de voorraadstatus klopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Tripwire999 op 22-04-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Tripwire999 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:04:
[...]

Weet je dat zeker? Ik zag dat belsimpel.nl de case al op voorraad heeft. Heb even een mail gestuurd naar de klantenservice om te vragen of de voorraadstatus klopt.
Ik heb hem gisteren besteld bij BelSimpel zou binnen een dag verstuurd worden Helaas, Heb niets ontvangen. volgens mij is het een fout,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Replay256 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:09:
[...]

Ik heb hem gisteren besteld bij BelSimpel zou binnen een dag verstuurd worden Helaas, Heb niets ontvangen. volgens mij is het een fout,
Heb net contact gehad met de klantenservice, die vertelden mij dat als ik hem voor 22:30 bestel morgen in huis heb. Het gaat alleen om de grijze variant.

In jouw geval zullen ze wel ivm 2e paasdag nog niks verstuurd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Raar krijg net deze mail van Belsimpel binnen, na dat ik een mail verstuurd had mbt de status,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Het lijkt erop dat we het hoesje momenteel nog niet op voorraad hebben verkregen. Wij hadden verwacht deze gisteren binnen te krijgen, vandaar de genoemde levertijd van 24 uur. Helaas was onze indicatie niet juist, onze excuses daarvoor. Naar verwachting komt het hoesje spoedig op voorraad waarna wij u een exemplaar kunnen opsturen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Replay256 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:35:
Raar krijg net deze mail van Belsimpel binnen, na dat ik een mail verstuurd had mbt de status,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Het lijkt erop dat we het hoesje momenteel nog niet op voorraad hebben verkregen. Wij hadden verwacht deze gisteren binnen te krijgen, vandaar de genoemde levertijd van 24 uur. Helaas was onze indicatie niet juist, onze excuses daarvoor. Naar verwachting komt het hoesje spoedig op voorraad waarna wij u een exemplaar kunnen opsturen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-210 3404. Of te reageren met een reply op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Hmm dat is inderdaad wel heel erg vreemd. Naja ik wil toch de zwarte versie dus ik wacht nog wel even tot de 25e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwarte dot view case is bij mij net verzonden!
Heb besteld bij gsmpunt.nl voor de geinteresseerden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

GSM web verstuurd ze ook vanaf vandaag, krijg net de bevestiging over de mail binnen dat ze verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Bij Knaldeals.com zijn ze ook beschikbaar, vanmiddag besteld en is al verzonden. Heb ook meteen de D190 carkit mee besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Laatst online: 08-09 15:23
Heb gekozen van de case-mate Barely There, had mij voorgenomen geen cover o.i.d te gebruiken maar ben als de dood als ik hem laat stuiteren en daardoor defect gaat. Ik heb een hekel aan cases met een klepje dat ook het scherm moet beschermen. En Gorilla glass 3 is voldoende voor dagelijkse bescherming.

De casemate bevalt goed, doet geen afbreuk aan het ontwerp van de M8, ja hij wordt iets dikker, maar dat heb je nu eenmaal met alle hoesjes.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/94485768/Case-Mate%20Barely%20There%20voor%20HTC%20One%20M8%20-%20Transparant%20--%20MobileFun.nl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
ipje schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:20:
Heb gekozen van de case-mate Barely There, had mij voorgenomen geen cover o.i.d te gebruiken maar ben als de dood als ik hem laat stuiteren en daardoor defect gaat. Ik heb een hekel aan cases met een klepje dat ook het scherm moet beschermen. En Gorilla glass 3 is voldoende voor dagelijkse bescherming.

De casemate bevalt goed, doet geen afbreuk aan het ontwerp van de M8, ja hij wordt iets dikker, maar dat heb je nu eenmaal met alle hoesjes.

[afbeelding]
Hoe bevalt het tegenover de standaard meegeleverde silicone hoes? Ben ook niet van de hoesjes maar dat alu krast al als je er naar kijkt :/

Trouwens al uitsluitsel of die HTC M8 car mount past met een dun hoesje (zoals bijgeleverd)?

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
naaitsab schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 17:55:
[...]

Hoe bevalt het tegenover de standaard meegeleverde silicone hoes? Ben ook niet van de hoesjes maar dat alu krast al als je er naar kijkt :/

Trouwens al uitsluitsel of die HTC M8 car mount past met een dun hoesje (zoals bijgeleverd)?
Het materiaal is een stuk steviger en geeft goede grip al had ik in eerste instantie daar mijn twijfels over toen ik hem in de verpakking zag. Het heeft een betere veerkracht dan de originele, maar voor mij is het belangrijkste dat hij doorzichtig is en een dun design heeft.

Over de M8 mount kan ik weinig zeggen (maar die vraag stel je ook aan iemand anders volgens mij). Maar als hij hetzelfde ontwerp heeft als de originele M7 houder dan geeft een screenprotector al problemen laat staan een cover.

http://www.mobilefun.nl/4...tc-one-m8-transparant.htm voor meer info over de casemate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
ipje schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:07:
[...]

Het materiaal is een stuk steviger en geeft goede grip al had ik in eerste instantie daar mijn twijfels over toen ik hem in de verpakking zag. Het heeft een betere veerkracht dan de originele, maar voor mij is het belangrijkste dat hij doorzichtig is en een dun design heeft.

Over de M8 mount kan ik weinig zeggen (maar die vraag stel je ook aan iemand anders volgens mij). Maar als hij hetzelfde ontwerp heeft als de originele M7 houder dan geeft een screenprotector al problemen laat staan een cover.

http://www.mobilefun.nl/4...tc-one-m8-transparant.htm voor meer info over de casemate.
Heb vanmiddag bij MobileFun al een Casemate clear besteld :) Samen met een Omni Holder
Men is er aardig over te spreken dus ben benieuwd.
Voor 5 euro korting daar kun je trouwens nog de coupon '5EUROKORTING' gebruiken :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Nou, een gewone inschuifhoes (pouch) voor de M8 is nog nergens te vinden.
Ook op de Valenta site niets.

Heeft er hier iemand al iets gevonden ergens?

Zoiets als dit dus, maar dan met de M8 lengte

http://www.pdashop.nl/pro...ket-classic-27-black.html

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Xymox schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:45:

Met gorrilla glass en een bumper hoesje is zo'n ding toch achterhaald? Zou voor mij persoonlijk veel te omslachtig zijn. Je zou ook kunnen kijken of je een hoesje voor de nieuwe Sony Experia kan vinden, die is redelijk gelijk aan het M8 formaat geloof ik.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Xymox schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 21:45:

Even zoeken op www.etsy.com daar worden handgemaakte aangeboden van diverse materialen en prijzen. En ze worden niet gemaakt door over ijverige huisvrouwen, maar professionele kleine ondernemers.

[ Voor 9% gewijzigd door ipje op 27-04-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
En hoe zijn de ervaringen van de dotview cases tov de dichte flipcase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Gisteren een kenu-airframe-portable-car-mount gekocht, een mooie, simpele autohouder die op een ventilatierooster geklikt kan worden en waar de M8 prima in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
mawi schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:07:
Gisteren een kenu-airframe-portable-car-mount gekocht, een mooie, simpele autohouder die op een ventilatierooster geklikt kan worden en waar de M8 prima in past.
Dat is/lijkt mij toch zo instabiel als de neten? Meeste ventilatieroosters zijn verstelbaar en "dus" lijkt het mij dat de telefoon door het gewicht nooit in één stand blijft staan. Zeker niet bij een brak wegdek.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 13:32
Brad Pitt schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:00:
[...]

Dat is/lijkt mij toch zo instabiel als de neten? Meeste ventilatieroosters zijn verstelbaar en "dus" lijkt het mij dat de telefoon door het gewicht nooit in één stand blijft staan. Zeker niet bij een brak wegdek.
Nee, gaat eigenlijk wel prima moet ik zeggen. Nu is bij mijn rooster de bovenste 'regel' wel vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Casemate is binnen, is inderdaad een kunstof 'hoes' dus geen silicone zoals het wel doet lijken. Qua slijtvastheid dus een pluspunt. Alleen erg glad en zal weinig doen bij een val. Maar het silecone hoesje was dusdanig dun dat ik niet geloof dat dat iets zal helpen :p

Omni autohouder ook binnen, morgen eens testen of het wat is. Oogt redelijk stevig. Maar meestal zijn de zuignappen het geen wat een mount maken of breken.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
sinds afgelopen zaterdag de nillkin view flip cover .

Deze maakt gebruik van het dotview scherm waardoor de tijd en inkomende oproepen te zien zijn .

Als je hem opent dan gaat ie automatisch naar de homescreen of laatst geopende app

De achterkant is van hard plastic en de voorkant van nep leer .

De swipefuncties die werken helaas niet met dichtgeklapte hoes , even als de knock on functie

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070032.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070024.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070026.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070028.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070030.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070029.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070031.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070035.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070036.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070037.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070033.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1070034.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
[b][message=42184198,noline]
De swipefuncties die werken helaas niet met dichtgeklapte hoes , even als de knock on functie
Als je maar hard genoeg knockt dan gaat er vanzelf iets gebeuren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:43
Leuk dat de One M8 een geheugenkaart tot 128GB ondersteunt, maar heeft iemand al een 128 GB microsd kaart kunnen vinden? De pricewatch gaat in ieder geval niet hoger dan 64....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

martin2005 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:18:
Leuk dat de One M8 een geheugenkaart tot 128GB ondersteunt, maar heeft iemand al een 128 GB microsd kaart kunnen vinden? De pricewatch gaat in ieder geval niet hoger dan 64....
Dixons heeft ze onder andere, kost 110 euro :O Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 09:30
Vandaag HTC One (M8) Case Slim Armor zwart besteld, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 11:02
Vandaag de Dot View case binnengekregen, wat een teleurstelling!
Het klepje blijft niet plakken op het scherm, dus er is altijd een kiertje tussen het scherm en het klepje, plus het touch gedeelte werkt niet naar behoren..

Direct een mail gestuurd naar de winkel voor retournering/omruiling voor een andere behuizing.
Erg jammer dit.. :/

Mail terug van phonemarket dat ik hem mag terugsturen en een andere mag uitzoeken, wat zijn meer goede hoesjes?

[ Voor 18% gewijzigd door Freeman op 14-05-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneMarket.nl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 09:35
Johnnyzz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:43:
Het klepje blijft niet plakken op het scherm, dus er is altijd een kiertje tussen het scherm en het klepje, plus het touch gedeelte werkt niet naar behoren..

Direct een mail gestuurd naar de winkel voor retournering/omruiling voor een andere behuizing.

Mail terug van phonemarket dat ik hem mag terugsturen en een andere mag uitzoeken, wat zijn meer goede hoesjes?
Beste Johnnyzz,

Ik heb uw vraag even doorgestuurd naar HTC en zij geven dit aan:

De HTC Dot View Case dient een aantal weken in gebruik genomen worden voordat de case volledig aansluit op het scherm.

Mvg.
Temor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
Johnnyzz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:43:

Ik heb hier geen last van met de DotView Case, sluit gewoon aan op het scherm en swipen lukt prima als ik inkomende oproepen krijg of om de tijd te zien ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Klopt het dat bij de Dot View Case van HTC het klepje niet goed tegen de achterkant aangaat als je hem openklapt om een bericht te tikken?
Ik lees dit namelijk in Engelse reviews, dat een bericht tikken heel lastig gaat door bovenstaand probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ik kom van de M7 en Ik heb de M8 aangeschaft ten eerste omdat het zo'n verdomde mooi toestel is , en nog een aantal zaken ...... Ik ben dan ook opzoek geweest naar een hoesje/cover/pouch die en de M8 beschermd en de looks van het toestel toch enigzins tot zijn recht laat komen , maar het moet toch vooral functioneel zijn. Een "mooie goed passende pouch" is helaas nog niet te krijgen , het voordeel van een pouch is , als je het toestel er uit haald heb je het toestel zoals ie bedoelt is , dus niet groter gemaakt door iets wat er omheen zit en houd hier door het beste vast en is zo het beste te bedienen , in de pouch is ie ook nog eens optimaal beschermd, het nadeel daarvan is dat alle looks verstopt zitten en als ie er uit is er geen bescherming meer omheen zit . Een cover beschermd veelal de achterkant ,je hebt ze in allerlei vormen formaten kleuren , maar ze maken de m8 er in mijn ogen niet mooier op , en groter , dus onhandiger. Een flipcover vind ik eigenlijk nog het meest irritant omdat je de flap , horizontaal of verticaal om moet slaan wil je hem gebruiken waardoor ie nog lomper en onhandiger is dan ie al was , tegenwoordig heb je ook flip covers die je dicht kunt laten zitten als je wilt bellen , het is dan wel handig als je kunt zien wie er belt , Samsung is daar volgens mij mee begonnen , hoe handig het ook is , de boven genoemde nadelen blijven bestaan . Ik heb bij de m7 voor het eerst een flipcover gebruikt maar had steeds de neiging om de cover er af te halen als ik het toestel echt ging gebruiken , alleen zitten die covers er verdomde vast omheen , dus ff snel er af halen zonder de cover of het toestel te beschadigen is er niet bij ( bij de samsung is het gelijk de backcover dus is het helemaal geen optie) .
De flipcover die ik voor de M8 heb ( zie foto's eerdere post) is geen uitzondering , je kunt weliswaar om te bellen de cover dicht laten zitten , je kunt zelfs zien wie jou belt maar als je de M8 voor andere zaken wilt gebruiken is die case onhandig en het maakt hem lomper .
Heb sinds deze week de Dot View Cover , wat een verschil met alle andere covers , de dikte is minimaal , laat van alle covers nog het meest de looks van het toestel tot zijn recht komen , je kunt hem dichtgeklapt gebruiken om te bellen gebeld worden om ff snel de tijd te zien of de afspraak die je hebt te bekijken (de notitie) en nog veel meer , alleen als je het toestel echt wilt gaan gebruiken is het nadeel zoals elke cover hier ook bij aanwezig , nl die flap zit in de weg , hij klapt ook nog eens dicht als je hem loslaat ( vind ik tegelijkertijd ook een voordeel tov de bescherming) . Dus ook zoals elke andere cover heb ik de neiging om als ik hem echt ga gebruiken de cover er af te halen , wat schept mijn verbazing de Dot View Cover is er met 1 vinger beweging af te halen ! Dus als ik hem echt wil gaan gebruiken dan klik ik hem gewoon uit de case( nog sneller dan bij een pouch) en kan hem gaan gebruiken zoals ie ontworpen is , hij houd super vast , foto's maken gaat zoals het hoort , typen , perfect , wil ik hem in de autohouder zetten 1 klik en hij is uit de case en in de houder , en als ik hem niet gebruik , in 1 klik zit ie weer in de case en kan ik hem gerust ergens neerleggen zonder bang te hoeven zijn op beschadigen. Ik ben uitermate tevreden over de Dot View Cover en doet van alle covers/cases het meest van wat ik er van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-08 15:00
ipje schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:02:
Klopt het dat bij de Dot View Case van HTC het klepje niet goed tegen de achterkant aangaat als je hem openklapt om een bericht te tikken?
Ik lees dit namelijk in Engelse reviews, dat een bericht tikken heel lastig gaat door bovenstaand probleem.
Dit ervaar ik ook inderdaad. Omdat de achterkant van het toestel een bolling heeft, als het ware, en het klepje die van de DotViewCase recht is. Hierdoor gaat het klepje dus niet goed tegen de achterkant aan en is het wat vervelender typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
  • Laatst online: 14:08
Een vraagje aan de mensen die de "case-mate Barely there" gekocht hebben. Geeft deze case ook bescherming aan de voorkant? Steekt hij dus een stukje uit aan de voorkant, net zoals de htc silicon case die erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
rorie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:02:
Een vraagje aan de mensen die de "case-mate Barely there" gekocht hebben. Geeft deze case ook bescherming aan de voorkant? Steekt hij dus een stukje uit aan de voorkant, net zoals de htc silicon case die erbij zit.
Nee, hij sluit exact aan op je scherm.

Kan 'm trouwens van harte aanbevelen, voelt erg lekker aan en je ziet nog steeds je mooie telefoon :) Krijg er ook veel positief commentaar over :p

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rorie
  • Laatst online: 14:08
Gaan we die gewoon bestellen! bedankt voor de input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
naaitsab schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:28:
[...]
Kan 'm trouwens van harte aanbevelen, voelt erg lekker aan en je ziet nog steeds je mooie telefoon :) Krijg er ook veel positief commentaar over :p
Klopt wat hier staat, het is wel even wennen dat hij erg glad aanvoelt, maar hij zal niet zomaar uit je handen glijden. Nu ben ik verslaafd aan cases, heb er nu al vijf, maar dat is een tik van mij. Tot nu toe als het gaat om design goed uit te laten komen is de barely there de beste keuze.

Dit is mijn nieuwste aanwinst, past mooi bij de kleur van de One M8, betere bescherming omdat de randen hoger liggen dan het scherm en de impact protectie bij een val beter is door materiaal keuze. Maar hierdoor wel iets meer "bulk", maar is nog steeds zeer goed te doen. De Seidio surface case.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/94485768/Seidio%20Surface%20Case%20voor%20de%20HTC%20M8%20%20%20Zwart%20%20%20%20MobileFun.nl.png
http://www.mobilefun.nl/4...-voor-de-htc-m8-zwart.htm

[ Voor 8% gewijzigd door ipje op 30-05-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wel degelijk maar, sorry, ziet er uit als de bouwvakker edite..... :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Help!!!! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:40:
Wel degelijk maar, sorry, ziet er uit als de bouwvakker edite..... :X
Ach, smaken verschillen en zo hoort het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:14
Na de goede ervaring met een Melkco Premium Leather Case voor de M7 heb ik deze ook voor mijn M8 gekocht. Ik ben wel overgestapt van een Jacka Type naar een Booka Type omdat met een verticale flipcover het minder prettig werkt als je de smartphone in landscape gebruikt. Wat trouwens opvallend is hoe duur deze hoesjes in Nederland zijn. Ik heb de mijne voor €20,40 uit Hong Kong laten komen terwijl ze in Nederland tussen de €35 en €45 moeten kosten.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/anzm04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2r720kx.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/f4l15u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
http://www.pdair.com/inde...e-pda/htc/htc-one-m8.html Voor de pouch liefhebbers, mischien staat hier wat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 12:49
naaitsab schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:28:
[...]

Heb hem ook besteld, ziet er mooi uit, maar ben wel benieuwd of deze net zo goed beschermd als bij mijn HTC One, waar hij wel boven het scherm uitstak.. Ook als je hem op de kop legt, gaat hij toch sneller krassen? Of heb je daar geen last van met gorilla glass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Barryvdh schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:29:
[...]

Heb hem ook besteld, ziet er mooi uit, maar ben wel benieuwd of deze net zo goed beschermd als bij mijn HTC One, waar hij wel boven het scherm uitstak.. Ook als je hem op de kop legt, gaat hij toch sneller krassen? Of heb je daar geen last van met gorilla glass?
Als je met je vinger voelt dan voel je toch een kleine verhoging als je van het scherm over de rand van de case gaat. Maar zeg erbij dat het zo minimaal is dat het ook verbeelding kan zijn. Gorilla glass 3 kan wat hebben zolang je hem niet op een ondergrond legt met zandkorrels om hem vervolgens heen en weer te schuiven dan moet het goed gaan.
Verwacht niet teveel bescherming van deze case, het goed laten uitkomen van het design is zijn sterkste kant, maar dat heeft zijn keerzijde als het gaat om bescherming tegen vallen en stoten. Zie het meer als een kras bescherming.

[ Voor 13% gewijzigd door ipje op 04-06-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46
Op dit moment maak ik gebruik van twee cases voor de HTC One (M8). De standaard bijgeleverde siliconen case en de HTC Dot View. Over beide cases ben ik erg te spreken. Met name de Dot View case is gewoon leuk, vanwege de notificaties op de voorkant van de 'flap'.

Echter, soms zit deze 'flap' mij toch in de weg. Het maken van foto's is niet altijd even makkelijk, omdat de 'flap' niet erg flexibel is. Ook het typen met één vinger of duim is lastig.

Daarom ben ik op zoek naar een case die dezelfde kwaliteit biedt als de bovengenoemde cases, maar zonder de 'flap'. Gewoon een mooie, harde case in een zelfde kleur donkergrijs als de Dot View Case:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x1cWAmkMmn6xQIB3QbAl0Vb7/medium.jpg

Iemand een idee? :)
Pagina: 1 2 Laatste