Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een tool voor automatisch uploaden bij wijzigingen

Pagina: 1
Acties:

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 21:25
Ik gebruik Vim.

Met remote editen werkte het prima, totdat ik tegen een aantal problemen aanliep die inherent zijn met de serverconfiguratie. Dat betekent dat ik de bestanden moet downloaden van hun FTP, editten in Vim, en weer uploaden na saven, om vervolgens de wijzigingen te testen. En dan weer wijzigen, uploaden en ga zo door.

Bestaat er geen tool, waarin je een bepaalde map toewijst die hij moet monitoren. Als er daarin wijzigingen gepleegd zijn, hij het automatisch uploadt. Net zoals SublimeFTP van SublimeText het doet. :)

• Hatsieflatsie
Niemand?

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 22:05:
Ik gebruik Vim.

Met remote editen werkte het prima, totdat ik tegen een aantal problemen aanliep die inherent zijn met de serverconfiguratie. Dat betekent dat ik de bestanden moet downloaden van hun FTP, editten in Vim, en weer uploaden na saven, om vervolgens de wijzigingen te testen. En dan weer wijzigen, uploaden en ga zo door.

Bestaat er geen tool, waarin je een bepaalde map toewijst die hij moet monitoren. Als er daarin wijzigingen gepleegd zijn, hij het automatisch uploadt. Net zoals SublimeFTP van SublimeText het doet. :)
Op linux is er incrond , deze kun je configureren om een actie te doen bij wijzigen van files.
Dan zul je zelf nog wel even een upload-scriptje moeten schrijven.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Hatsieflatsie
Klinkt interessant. Helaas door omstandigheden ben ik gebonden aan Windows (voor sommige tools bestaan er geen alternatieven op Linux).

Toch bedankt voor je suggestie! :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Total Commander doet het als volgt: ga naar de file in FTP, druk op F4 (edit), bewerk in je favoriete editor, zodra je opslaat en afsluit upload TC de nieuwe versie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)