Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wifi Adapter schakelt andere usb apparaten uit?

Pagina: 1
Acties:

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11 22:23
beste tweakers

voor mijn internet behoeftes gebruik ik een usb ontvanger (D-link dwa-140) ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd. helaas merk ik de laatste tijd dat de stick zichzelf uitzet en ik hem er dan uit moet halen lang moet wachten en dan in een andere poort weer inbrengen. Ook merk ik dat vaak het toetsenbord of de muis uitvalt als de stick erin zit, dan moet ik hem eruit halen zodat mijn keyboard en muis het weer doen.

Geprobeerde oplossingen:
een usb-hub ertussen gehangen ( niet geholpen)
De behuizing eraf gehaald tegen oververhitting ( niet geholpen )
ander keyboard en muis (niet geholpen)
de Windows instelling ''allow the computer to turn this device of to save power (niet geholpen)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Klinkt alsof je moederbord niet genoeg stroom kan leveren over USB voor alle aangesloten apparaten. Tijd voor een powered hub. Of trouwens voor een netwerkkabel (of enigszins moderne WiFi-adapter). Die DWA-140 is oud, heeft brakke antennes, ondersteunt geen 5GHz en presteert slechter dan zelfs een Sitecom-geval die ik ooit had met zelfde RaLink 2800USB chipset...

Oslik blyat! Oslik!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-11 22:23
dion_b schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:35:
Klinkt alsof je moederbord niet genoeg stroom kan leveren over USB voor alle aangesloten apparaten. Tijd voor een powered hub. Of trouwens voor een netwerkkabel (of enigszins moderne WiFi-adapter). Die DWA-140 is oud, heeft brakke antennes, ondersteunt geen 5GHz en presteert slechter dan zelfs een Sitecom-geval die ik ooit had met zelfde RaLink 2800USB chipset...
bedankt voor je antwoord. Ja wij hebben in huis een repeater(WN300RP) die je verbind met je wifi en dan het signaal doorstuurt,(dat wist u al denk ik) . De snelheid is redelijk goed 15/20mbp/s en op de kabel 60 maarja.
zal het iets oplossen om deze te halen als usb ontvanger: pricewatch: TP-Link TL-WN822N oke is niet 5ghz maar dat is mijn repeater ook niet die mij wel 45 euro heeft gekost.