Athlon700/KA7 probeem!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• EnEmA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 12:56
Ik dacht dat ik alles nou wel een beetje stabiel had draaien dus ik denk 't is al laat dus ga maar is slapen, monitor uit...
Zet ik 'm vanmorge weer aan, doet ie niks meer! Dus ik druk op de reset knop en bij 't rebooten blijft te monitor uit, en om de zoveel sec. piept ie een x. helemaal uit en weer aan helpt ook niks. Bios resetten helpt niet, proc er uit er weer in ook niet :'(
Hij was op dat moment btw niet oc'ed, daarvoor wel ff maar niet zo lang.

Ik draai trouwens linux..

Een koe is geen kangaroe

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 17:22
Ik heb hetzelfde systeem. Echter zonder zo'n probleem!

Kun je nog opstarten met diskette?
Misschien in bios hd uitgeschakeld? (Had ik ook de eerste keer, maar toen had ik tenminste beeld...)

Bios upgraden? Al gedaan?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• EnEmA
Zodra ik 'm aanzet gaan de ventilatorretjes draaien en de lampjes branden maar daar houd 't ook op. monitor blijft ook uit, dus kan geen foutmeldingen zien als die er zouden staan

Een koe is geen kangaroe

• omitz
  • Laatst online: 04-09 17:22
Monitor zit goed? Jaahh, hij deed het al zei je...

Snap er geen reed van... Probeer eens een andere videokaart, puur om te kijken of je beeld krijgen kan...

Beeldscherm heeft toch wel stroom?

Ik zou verder niet weten wat je kan doen, want zo te begrijpen kun je zonder beeld ook de bios niet meer in...
Misschien heeft iemand anders een idee????

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• ro__
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Ik heb zelf ook hetzelfde, en niet dit probleem.

Wel had ik op een gegeven moment m'n systeem zo verneukt, dat'ie gewoon bleef hangen bij de HD-detectie. Alles eruit - alles erin, en hij deed het weer...????

Die piepjes hebben een bepaalde betekenis. Ik weet niet of dat nu in de handleiding stond, of dat je er op een andere manier achter moet zien te komen, maar aan de hand daarvan kun je erachter komen wat het probleem waarschijnlijk is [misschien het geheugen...]

Verwijderd

Druk es op je video kaart of tie wel goed in z'n slot zit mij ook e's gebeurd !

• Terranca
  • Laatst online: 02-09 22:35
Heb ik ook gehad met m'n Athlon 600, K7M en Geforce DDR. Lag aan de videokaart, was naar de klote, had verkeerde BIOS geinstaleerd en dat had ertoe geleid dattie het niet deed. Het enige wat ik dus niet had is die piepjes, dan zou het ook nog aan het AGP slot van de KA7 kunnen liggen, ik zou ff je leverancier bellen ofzow... want er klopt zeker iets niet

• Rashann
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

OK, nog een maal:

Afbeeldingslocatie: http://www.geurts.org/images/biosbeep.gif

Dit is dus voor Award BIOSen...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Woon je in de buurt v Helmond. Ik kan er dan wel eens naar kijken. Doe ik de hele dag al, dus.

Maxx

• EnEmA
probleem opgelost.. was dus 't geheugen, eerst in een ander slot gedouwd toen leek ie het weer te toen maar bij hd controle weer fout.. nu zit er ff tijdelijk een plaatje van m'n vader in. Iedereen nog bedankt

Een koe is geen kangaroe

Pagina: 1