Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

PC Gaming Headset

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-08 18:49
Ik ben op zoek naar een headset voor het beluisteren van muziek en gaming doeleinden.
Budget 40 eu. Het liefst ééntje die achtergrond geluiden goed dempt. Draadloos is leuk, maar geen eis.
Enige suggesties?

• lennaertP
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09-2023
Dan zou ik je de gamescom 780 willen aanraden microfoon is zeer goed en surround sound goede padding voor langdurig gebruik en goede comfort.

Mocht je wat meer controle willen hebben over de instellingen en makkelijk bij de hand zou ik op zoek gaan naar een met een soort module die tussen de kabel zit.. Deze zullen wel iets prijziger zijn maar zullen toch een stukje meer gemak bieden aangezien je tijdens gamen of conversaties niet hoeft the alt tabben.

Zelf heb ik onlangs de turtlebeach earforce Z22 aangeschaft ondanks een 2.0 audio weergave zal deze headset prima geluid bieden voor een breed scala aan games. de 7.1 surround is leuk maar niet noodzakelijk en zal je soms als vervelend kunnen ervaren door de vele instellingen hiervoor. Neem wel het feit op dat je bij bijvoorbeeld shooter eventuele voetstappen (indien in game verwerkt) kan waarnemen.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:21

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik zou wegblijven van de USB headsets. Met een stereo headsetje analoog aangesloten op je geluidskaart krijg je vaak veel betere resultaten dan wat de 'surround headsets' voor elkaar krijgen. Daarnaast is de algemene geluidskwaliteit van de normale headsets vaak beter.

Gezien je eisen en wensen zou ik iets meer geld uitgeven en een pricewatch: Steelseries Siberia V2 Wit kopen. Deze heeft een prima audio weergave en is zeer geschikt voor gamen. Zolang je geen grote oren hebt zit de headset best comfortabel en is hij lekker licht.

Check mijn review voor wat meer informatie en onderbouwing. Let er wel op dat ik hem daar schaamteloos vergelijk met een koptelefoon van 200 euro.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Op GoT verwachten we nog steeds een stukje eigen inzet en dat is niet even wat eisen stellen met een budget en wachten op antwoorden. Binnen CEA zijn we een stuk flexibeler, maar deze TS is toch echt te min.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.