Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• OwNzOr
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-11-2020
Ik heb onlangs een Nokia Lumia 1020 gekocht (men eerste smartphone yay!) en vroeg me af of iemand enkele goeie sites kent om een hoesje te bestellen.

Als iemand hier ervaring heeft met zo'n wireless charging cover voor de 1020, bestaat er een hoesje waar zo'n telefoon met de charging cover in past? Heb me namelijk net zo'n wireless cover aangeschaft. :)

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-10 22:41
Je hebt een hoesje? en daaroverheen wil je een hoesje? lol, lijkt me niet dat dat bestaat, overigens dekt die cover toch al wel redelijk alle zijkanten af?

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:09
Voor accessoires dien je hier een topic aan te maken. Dit topic zal door een moderator gesloten worden.

Web Enrichment

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hallo OwNzOr, welkom op GoT :)

We verwachten hier eigenlijk wat meer eigen inzet en initiatief dan wat je nu laat zien in je topicstart. Er zijn voldoende webwinkels te vinden, bijvoorbeeld via Google of de Tweakers Pricewatch. Ik wil je daarom vragen om in de topicstart aan te geven wat je zelf al gevonden hebt en waarom je er niet uit komt.

Ik verplaats je topic overigens even naar het juiste subforum.

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 30-03-2014 16:55 ]