Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidoosterhuis
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-04-2023
Zoals de titel zegt: de iPod Shuffle 4de generatie is volledig opgeladen, en er staat ook muziek op, maar als ik 'm aanzet hoor ik niks, geen enkel geluid. Ik heb de iPod al meerdere malen gereset.
Ook kan ik gewoon met iTunes werken, de iPod wordt wel gewoon herkend.
Als ik dan de iPod aanzet als hij niet aangesloten is, knippert het kleine lampje zo: 2 seconden groen, en dan even uit, 2 seconden groen, etc. Ik hoor geen muziek, Voice-Over niet, niks.

Wie kan mij helpen / wat moet ik doen?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:03
Je weet zeker dat je oortjes/speakers goed functioneren ?

Hoe oud is de Ipod Shuffle, is de garantie bij apple al verlopen (laat je niet gek maaken door de 1jarige garantie van apple:))

[ Voor 53% gewijzigd door HKLM_ op 30-03-2014 13:55 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 20:36
[verwijderd]

[ Voor 123% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidoosterhuis
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-04-2023
Bedankt voor jullie reacties. Ja ik heb het alles wat jullie zeggen al geprobeerd, en mijn oortjes doen het ook. Maar zoals het nu lijkt is de batterij kapot. Ik heb hem namelijk 2 uur aan de oplader gehad (hij stond toen uit) en nu gaat hij al niet meer aan. In iTunes staat dat hij leeg is, terwijl hij toch helemaal vol zou moeten zitten.. Ik heb de iPod nu één jaar en 4 maanden, ik probeer het dan nog wel bij Apple..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 20:36
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
davidoosterhuis schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:48:
Bedankt voor jullie reacties. Ja ik heb het alles wat jullie zeggen al geprobeerd, en mijn oortjes doen het ook. Maar zoals het nu lijkt is de batterij kapot. Ik heb hem namelijk 2 uur aan de oplader gehad (hij stond toen uit) en nu gaat hij al niet meer aan. In iTunes staat dat hij leeg is, terwijl hij toch helemaal vol zou moeten zitten.. Ik heb de iPod nu één jaar en 4 maanden, ik probeer het dan nog wel bij Apple..
Apple/[plaats waar je hem gekocht hebt] moet zich gewoon houden aan de 2 jarige wettelijke garantie. Dus gewoon mee terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Whatson schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:29:
[...]

Apple/[plaats waar je hem gekocht hebt] moet zich gewoon houden aan de 2 jarige wettelijke garantie. Dus gewoon mee terug gaan.
Nee Apple hanteert de eigen regel van 1 jaar. Maar de verkoper moet zich aan de regel van twee jaar houden.

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 22:49

Flappiewappie

Hier nog meer

12345dan schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:41:
[...]

Nee Apple hanteert de eigen regel van 1 jaar. Maar de verkoper moet zich aan de regel van twee jaar houden.
Bij accus, als daar het probleem ligt, is dit weer anders ivm slijtage.

Hier staat wat

Pagina: 1