Toon posts:

Geluidskaart max. 60,- euro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers!
Ik ga een nieuwe geluidskaart aanschaffen, welke raden jullie aan op een budget van maximaal 60 euro?

Ik ga er een koptelefoon (Teufel aureol Real) en een microfoon (Antlion Modmic 3.0) bij gebruiken
Ik ga hem gebruiken bij gaming, films en natuurlijk ook muziek. Maar vooral bij competitive gaming. Dus Dolby Surround (Dolby Headphone) (of een betere digitale surround techniek, maar ik weet dat Dolby goed werkt voor mij) is belangrijk.

Daarnaast is het natuurlijk een, albeit totaal onnodige, pro als hij via USB aangesloten wordt, zodat ik mijn geluid ook mee kan nemen.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Iets meer dan 60 euro maar is het zeker waard:
pricewatch: Asus Xonar U7

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip, maar ben bang dat dat toch niet gaat lukken :P Als ik zeg max 60,- euro, bedoel ik ook echt max. Liever heb ik iets voor daaronder.

• wagenveld
  • Niet online
Dan wordt het PCI-e:
pricewatch: Asus Xonar DGX

Voldoet nog steeds aan de rest van je eisen
Built-in Headphone AMP to power up every sound detail in gaming
3 headphone AMP gain modes for different usage scenarios - VOIP, pro-gaming, exciter
Dolby® Headphone technology for an immersive 5.1 surround experience
ASUS exclusive GX2.5 gaming audio engine for realistic 3D audio effects

Verwijderd

Topicstarter
wagenveld schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:02:
Dan wordt het PCI-e:
pricewatch: Asus Xonar DGX

Voldoet nog steeds aan de rest van je eisen

[...]
Is er voor 40-60 euro niet wat beters te vinden? Dacht eerst namelijk ook aan de DGX toen ik nog op een budget van 30 zat maar nu is dat budget 30 euro hoger en dacht ik wat beters te kunnen krijgen. o.O

• wagenveld
  • Niet online
Definieer "beter". De DSX van Asus is duurder maar heeft voor jou geen toegevoegde waarde (DTS connect, 192KHz DAC).
Dan is er nog een SB Recon3D in die prijs categorie maar dat is hetzelfde verhaal. Volgens mij hoef je dus niet meer dan 30 euro uit te geven.

Verwijderd

Topicstarter
wagenveld schreef op zondag 30 maart 2014 @ 14:17:
Definieer "beter". De DSX van Asus is duurder maar heeft voor jou geen toegevoegde waarde (DTS connect, 192KHz DAC).
Dan is er nog een SB Recon3D in die prijs categorie maar dat is hetzelfde verhaal. Volgens mij hoef je dus niet meer dan 30 euro uit te geven.
Betere geluidskwaliteit en miss. user interface. Of een digital surround technologie die beter werkt :S

Wat van de DX/XD?
Pagina: 1