Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N550JV-CN270H goede koop

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• Joostglas
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-11 22:33
Hallo, ik wil een nieuwe goede laptop kopen, liefst met goed scherm en goede grafische kaart, ik zat eerst te denken aan de macbook's pro alleen die vallen ver buiten budget, en toen zag ik in de Tweakers Best Buy Guide de Asus N550JV-CN270H staan, is dit een goede koop, en anders, weten jullie nog alternatieven
Alvast bedankt!

• xzibbitist
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-11 14:08
Ik zat er ook over na te denken, maar ben nu meer naar de Dell 15 7000 7537 aan het kijken.

+caching ssd
+16 VS 8 GB RAM
+Touchscreen
+zuinigere processor(maar 15W ipv 47W)

-iets langzamere processor
-geen optical drive

Ik vind hem persoonlijk ook mooier.

Ik wou die asus kopen tijdens de BTW acties een tijdje geleden maar twijfelde, baal nu sterk (was 800 euro toen).

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 23:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hallo Joostglas en welkom op Tweakers :w

Uit je openingspost is je omschrijving nog een beetje vaag; het is niet duidelijk wat je budget is (Macbook is te duur, maar de Asus van circa 1000 euro kan wel?). Ook is niet precies duidelijk wat je verdere eisen zijn. Welke programma's ga je bijvoorbeeld draaien? Je stelt dat je een goede grafische chip nodig hebt, maar is dat dan voor gamen of voor andere toepassingen?

De Asus-laptop staat niet voor niets genoemd bij de BBG; die zal dan waarschijnlijk een goede koop zijn. De BBG is echter een momentopname. Aankomende 1 april zal er weer een nieuwe Laptop BBG online verschijnen.

Ik sluit je topic nu, omdat mensen niet goed advies kunnen geven gezien je openingspost vrij summier is. Je kan het beste LAA beleid even doornemen; daar staan richtlijnen in voor een goede openingspost.

Dit topic is gesloten.