Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Franciscus7000
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:39
Goedemorgen,

Inmiddels ben ik alweer ruim een jaar een gelukkig bezitter van een HTC One S. Tot nu toe heb ik eigenlijk nergens klachten over behalve... de accu. Op 'normale' dagen (wat browsen, muziek luisteren, bellen, whatsappen, GPS run logger) ben ik al aan het einde van de middag door de accu heen wat me steeds meer begint te irriteren daar ik lang niet altijd een laadpunt ter beschikking heb.

Tijd voor een nieuwe smartphone dus waarbij de accuduur een belangrijk criterium is.
Andere zaken waar ik waarde aan hecht?
-niet te groot scherm (huidige 4,3 inch eigenlijk de max)
-niet te duur (max 350E, 2e hands geen probleem)

Een switch van ecosysteem is geen belemmering.

Alle tips zijn welkom, waarvoor alvast bedankt!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-10 18:41
Eerste waar ik aan moest denken was een Xperia z1 compact maar die zit niet binnen je budget.

Tweede waar ik aan moest denken was een LG g2 die zit nu rond de 400 dus net boven je budget maar is weer een flinke lap groter.

Een Lumia 925 een idee? Is 4.5 inch en anders een midranger uit het huidige programma van HTC?

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Is een Nexus 5 geen idee? Deze is voor zo'n 340 euro te verkrijgen en heeft ongeveer de beste specs die je kunt krijgen in een smartphone. Ook is de batterijduur goed. Ik heb ongeveer een screen-ontime van 4,5 uur en heb dan nog zo'n 15% over.

• Franciscus7000
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:39
Bedankt voor de reacties. De Z1 compact heb ik inderdaad naar gekeken maar valt ruimschoots buiten het budget. Wat betreft de Nexus 5, al in mijn handen gehad maar hij is gewoon te groot en wil het toestel perse met één hand kunnen bedienen. Ga morgen maar eens langs de MM om de Lumia 925 te bekijken. Volgens mij komt Microsoft alleen een deze dagen met een event waarbij nieuwe toestellen worden aangekondigd? Misschien dat ik dan beter nog enkele weken kan wachten...

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:43
Je kunt een iPhone 5c overwegen, Apple schijnt overschot te hebben en ze te dumpen. Formaat is 4 inch, batterij gaat met goede instellingen wel meerdere dagen mee afhankelijk gebruik (ik krijg mijn iPhone 5 welke de voorganger is van de 5c zelfs naar 5 dagen, dan staat wel alles uit qua push mail, geen whatsapp, wel wifi en 3g aan, alsmede iMessage aan, en apps auto update aan via wifi).
Op Tweakers staat een 5c tweedehands aangeboden voor 375 : V&A aangeboden: Apple iPhone 5c 16GB Wit 375 euro

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Is het puur je batterij waarom je een nieuwe wilt? Zoja dan zou je ook nog zelf kunnen klussen en in je One S een one X+ batterij zetten (2040 mAh ipv 1650 mAh).
Zie hiervoor onderstaande topic op XDA
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1888741
Pagina: 1