Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

outlook.com blijft maar mails maken in "verzonden items" map

Pagina: 1
Acties:

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 19:36
hallo

Ik zit met een vreemd probleem, en ik kan op google ook zo snel niemand vinden met hetzelfde probleem.

Mijn verzonden items map van outlook.com zit barstensvol met mails. Steeds dezelfde. Elke zoveel minuten "zend" hij het mailtje weer. Volgens de map dan. Ik heb van geen van de geadresseerde ooit gehoord dat ze dubbele mails krijgen.

Zo ziet de eerste pagina van mijn verzonden mail er nu uit:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3264324/mail.png

Het zijn steeds dezelfde mails, maar niet al mijn verzonden mails hebben er last van. Een paar van maanden terug, maar ook recente. (de V&A reactie is bijvoorbeeld van 2 weken terug).

Het probleem is al een tijdje aan de gang, maar nooit echt wat aan gedaan. Maar begin het nu wel zat te worden. Probeer maar eens een mailtje terug te vinden |:(

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Op google vind ik enkel mensen die last hebben van een dubbele mail als ze hun outlook gebruiken icm gmail of google apps. Maar dit blijft maar doorgaan.

Anders maar eens kijken of de MS helpdesk hier raad mee weet, maar ik dacht eerst eens hier te peilen of er ervaringsdeskundigen zijn.

alvast bedankt
Timberleek

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hoe benader je outlook.com? Gebruik je enkel de website zelf vanaf een pc/laptop? Of gebruik je ook iets van pop3 / imap met een mobiel device of iets in die geest? Ik zie bepaalde mails om de pakweg 20 minuten staan. Als ik kijk naar subject "Re: eca1" kijk bijvoorbeeld:
18.53
19.14 (21 minuten later)
19.34 (20 minuten later)
19.55 (21 minuten later)

Heb je niet toevallig ergens iets van een client ingesteld om elke 20 minuten te syncen of iets in die geest?

Desktop | Server | Laptop

• timberleek
Voor zover ik me kan bedenken enkel mijn telefoon. Die heeft een controlefrequentie van 15 minuten.
Maar goed punt. Ik heb de automatische controle even uitgezet. Kan ik meteen checken of dat het kan zijn.

Verder synct er volgens mij niets. Enkel via de website.

Deze inbox haalt ook mail op van een gmail account. Dat doet hij overigens al veel langer dan dit aan de gang is.

Het zijn ook maar een paar mailtjes die hij steeds opnieuw erin zet.

• Rupie
Maar dat zijn geen mails die vanuit gmail verzonden zijn dan?

Toevallig een samsung telefoon?
http://answers.microsoft....9c-4b78-b930-dbbcb0dbf71d

• timberleek
Nope, gewoon verzonden vanuit dat outlook account (al is het nog een hotmail adres).

Nee, mijn huidige telefoon is een Sony Xperia Z1. De vorige was een HTC evo (die staat al een lange tijd uit)

• timberleek
@rupie

Je gaat door voor de koelkast. Sinds zaterdagavond staat de auto sync van de mail op mijn telefoon uit. En geen mails meer... Alleen nog 1 op gistermiddag, toen checkte ik de mail handmatig.

Waar zou dit door komen?

• Rupie
Blijkbaar heeft outlook het idee dat hij elke keer dezelfde mails moet syncen. Op wat voor manier synct je toestel? Loopt dat via imap of exchange ofzo?

• timberleek
de sync gebeurt via imap.

Exchange moet je zelf toch een server voor hebben?
Het gaat nu gewoon om de outlook.com webmail (voormalige hotmail.com)
Pagina: 1