iso windows 7 home premium nl ZONDER SP1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klerks1986
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-05 23:13
Hallo allen,

Op het moment heb ik een laptop van een kennis op de reparatie bank. Deze notebook heeft een probleem met het updaten van Windows. Ik heb bijna alle oplossingen al geprobeerd toe te passen. er is echter 1 oplossing die ik nog niet heb geprobeerd. Ik heb daar alleen een Windows 7 dvd nodig met een versie die overeenkomt met de versie die op de laptop staat. Dit is Windows 7 home premium nl ZONDER SP1. Je begrijpt dat het dus al een tijdje niet goed gaat met deze laptop.

Heeft iemand ergens nog een ISOtje rond slingeren met Windows 7 home premium NL zonder SP1. Ik kan hem helaas zowel als in mijn eigen archief als op het web niet vinden.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groeten Klerks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hangt ervan af wat je zou willen doen? Volledige herstel of een system repair? Ik heb ooit een torrent gepakt en zo herstel uitgevoerd vanaf de dvd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Waarom zonder SP1? Doe gewoon een fresh install, helpt altijd :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klerks1986
@mjraider is voor systeemherstel. Ik ben niet zo van torrents maar in de nieuwsgroepen kan ik er geen vinden.

@Mavamaarten Omdat ik het met een dvd zonder SP1 zo hersteld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Waarom? http://www.pcworld.com/ar...ws-disc-you-can-find.html

http://www.w7forums.com/t...so-image-downloads.12325/

Je moet uiteraard zelf een key hebben, anders kun je niks met die ISO, maar als het goed is zit er een stikker op. En als hij zo zo ziek is dan is een fresh install (zonder format, zodat data waarschijnlijk intact blijft) de beste optie.

Uiteraard heb een backup gemaakt...

/edit: nogmaals waarom ZONDER sp1?

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 29-03-2014 21:05 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klerks1986
@leuk_he Ik heb geprobeerd om de backup te herstellen via deze handleiding: How to Perform an In-Place Upgrade on Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 & Windows Server 2008 R2. Dit heb ik geprobeerd met verschillende Windows 7 iso's. Ik krijg echter iedere keer de melding dat ik SP1 moet installeren. We komen nu bij de kern van het probleem. windows update werkt niet... Daarom dus ;)

Helaas werken de linkjes niet die je gepost hebt. Maar iig bedankt voor de moeite.

[ Voor 8% gewijzigd door klerks1986 op 29-03-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als WU niet werkt, waarom zou je dan in vredesnaam een herstel of wat dan ook willen doen om later alsnog SP1 binnen te moeten hengelen? Er kan al zo veel meer mis mee zijn dat je veel liever een schone installatie uitvoert. Maak gewoon een goede backup, desnoods een volledige image, en doe een nieuwe installatie MET SP1. Die image kan je desnoods in een VM hangen om op die manier nog wat te herstellen, zoals licentiegegevens van programmatuur wat erop staat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
klerks1986 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:24:
Ik krijg echter iedere keer de melding dat ik SP1 moet installeren. We komen nu bij de kern van het probleem. windows update werkt niet...
Je weet dat je SP1 ook als losse download kunt krijgen? Dus buiten WU om? Gewoon een package die je vanaf de site van microsoft kunt downloaden.

Al sluit ik mij aan bij de voorgangers, ik zou de energie er eerlijk gezegd niet in steken. Bestanden van de schijf af trekken en opnieuw beginnen. Kost waarschijnlijk minder tijd dan proberen het probleem op te lossen en de kans op succes is meestal groter.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

TheVMaster

Moderator WOS
Ook ik sluit mij compleet aan bij de voorgangers : Bestanden eraf halen en overnieuw beginnen. Enneh...anders toch gewoon de SP1 download los downloaden vanaf de Microsoft website en dan de dvd met SP1 proberen (als je ons advies in de wind wilt slaan, maar waarom zou je dat doen?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[quote]klerks1986 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 21:24:
@leuk_he Ik heb geprobeerd om de backup te herstellen via deze handleiding: How to Perform an In-Place Upgrade on Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 & Windows Server 2008 R2.

Even uit de link:
An in-place upgrade is the final alternative before you have to reinstall the operating system.
dus sluit ik me hierbij aan ...reinstall. (dat wil niet zeggen: format, hoewel dat een optie is als de databestanden veilig hebt).

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1