Online Audio shops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10 14:28
Weet iemand goeie (niet al te dure) online winkels voor audio.

Ik wil namelijk waarschijnlijk de Sennheiser HD 570 kopen maar ik kan nergens een online winkel vinden. Weet iemand raad?

Weet iemand trouwens een andere headphone dan de HD 570, die wél gesloten is?

Thanks
Milenco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leef je uit !!

Tip : kijk eens naar de RP-DJ1200 van Technics... wel gesloten en een SUPERgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gisteren de knoop doorgehakt en een denon ah-d950 gekocht.
ik heb lang getwijfeld, een dj model of een sennheiser, maar het is deze geworden...
(ik wil 'm ook aan een cd-man kunnen hangen)

bij correct in r'dam kan je rustig gaan luisteren naar je eigen cd'tje....
hebben daar denk ik 100 koptelefoons hangen, keus genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Das een DJ koptelefoon, die schijnen eerder heel erg hard te kunnen en dat ten nadele van het geluid. Heb ik altans gehoort :)

Ik check zo wel er ff een review over bij audioreviews.com (beetje dom om er zomaar een mening over te geven zonder eerst info te winnen, bij nader inzien)

Ze verkopen er niet eens Sennheiser :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Op zaterdag 09 juni 2001 13:05 schreef bwe het volgende:
ik heb gisteren de knoop doorgehakt en een denon ah-d950 gekocht.
ik heb lang getwijfeld, een dj model of een sennheiser, maar het is deze geworden...
(ik wil 'm ook aan een cd-man kunnen hangen)

bij correct in r'dam kan je rustig gaan luisteren naar je eigen cd'tje....
hebben daar denk ik 100 koptelefoons hangen, keus genoeg!
Kwoon in Losser (bij Enschede in de buurt), dus nogal aaardig ver rijden :(. Maar dat die niet zoveel geluid produceert maakt niet uit, ik heb toch een versterker aan m'n comp hangen (die van de Yamaha TSS1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 13:07 schreef Milenco het volgende:
Das een DJ koptelefoon, die schijnen eerder heel erg hard te kunnen en dat ten nadele van het geluid. Heb ik altans gehoort :)
Dit is vette onzin (no offence). Juist bij lagere volumes sta ik nog steeds versteld van het enorme frequentiebereik... duidelijk hoorbaar verschil met vele hoofdtelefoons die ik heb getest tijdens de aanschaf van dit ding.
Enne... staar je aub niet te blind op Sennheiser, die heeft iedereen al en ik heb ook veel modellen van dit merk op mijn hoofd gehad, maar tis toch deze geworden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je altijd je koptelefoon aan een versterker hangt is sennhuiser de beste keus...
dat kom je wel aan 300 ohm, en de hd 580 is erg mooi geprijst momenteel, en die heeft een heel mooi natuurlijk geluid.

maar je MOET gaan luisteren, het stomste wat je kan doen is via internet kopen!
ik wilde strakke bass, lage impedance en natuurlijk helder, maar dat is mijn keus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 13:17 schreef bwe het volgende:
als je altijd je koptelefoon aan een versterker hangt is sennhuiser de beste keus...
:z ^^^ Mening, en geen feit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nee tuurlijk, mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Oke thanks, weet iemand nog een goeie audiozaak in Twente (Enschede) waar ze veel keus hebben kwa headphones?

Denk dat ik toch maar eens ga luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een proDJuser.

Dat ding gaat keihard zonder te vervormen. Alleen als je op merknaam afgaat (wat mensen hier wat betreft koptelefoons helaas te vaak doen *kuch*Sennheiser*kuch*) moet je hem niet nemen.

Afgesloten, max. 127 dB (ja dit kan echt), 6,3mm vergulde plug, 180 graden draaibare oorschelpen etc.

Kijk maar op http://www.prodjuser.com
Pagina: 1