Hallo,
Een vriend van mij wilt een paar nieuwe componenten omdat zijn PC raar doet en elke keer uitvalt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt er spellen als Rust ,Minecraft en Titanfall op kunnen spelen (hoeft niet perse op ultra)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Rond de 300/350 maar om een paar 10tjes doet hij ook niet moeilijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
CPU: AMD Athlon II X2 Processor 3.20 GHz
RAM: 4 GB Kingston (weet niet precies welke)
HDD: Kingston 2 TB
Windows 7 Ultimate (64 bit)
Muis, toetsenbord en monitor heeft hij ook al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, voeding, grafische kaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik gebruik altijd Intel maar voor zo'n goedkoop systeem is het misschien een beetje te duur in vergelijking
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ik had dit al samengesteld
Is deze post duidelijk genoeg? Ik moet denk ik veel leren om een goede tweaker te worden!
Thomas Wolf
Een vriend van mij wilt een paar nieuwe componenten omdat zijn PC raar doet en elke keer uitvalt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wilt er spellen als Rust ,Minecraft en Titanfall op kunnen spelen (hoeft niet perse op ultra)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Rond de 300/350 maar om een paar 10tjes doet hij ook niet moeilijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
CPU: AMD Athlon II X2 Processor 3.20 GHz
RAM: 4 GB Kingston (weet niet precies welke)
HDD: Kingston 2 TB
Windows 7 Ultimate (64 bit)
Muis, toetsenbord en monitor heeft hij ook al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, voeding, grafische kaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik gebruik altijd Intel maar voor zo'n goedkoop systeem is het misschien een beetje te duur in vergelijking
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ik had dit al samengesteld
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4430 Boxed | € 155,30 | € 155,30 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 41,- | € 41,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 750Ti 2GB GAMING | € 129,94 | € 129,94 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,99 | € 29,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 356,23 | |
Is deze post duidelijk genoeg? Ik moet denk ik veel leren om een goede tweaker te worden!
Thomas Wolf
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2014 20:33 ]