Toon posts:

Game pc voor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers. Iemand wil een game pc komen en ik heb er zelf maar 1 proberen samen te stellen.
Wat nieuw moet komen is is case liefst helemaal zwart, een nieuwe grafische kaart voor games waaronder diablo 3 op 1080p, een SSD, moederbord, cpu en geheugen.
Nu had ik zelf dit lijstje samen gestel bij azerty. .

Nu heb ik er nog een aantel vragen bij, Als er niet word overgeklockt heeft de k versie van intel meer waarde vanwege de extra mhz voor maar een tientje meer? En kan het nog af met de boxed koeler?

Budget is 850 euro maar voor 769 euro heb ik dit samen gesteld.

http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B630966%5D=1

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
tjezus, posthistorie 3000 posts en dan een dergelijke wanstaltige topicstart.

lees DAA beleid

en dan in het bijzonder

4. We zijn voorzien van een hele mooie Pricewatch waar een groot aantal producten in zijn te vinden. Gebruik deze mogelijkheid dan ook om je componenten/producten bijeen te zoeken.

Wat we dus niet meer willen zien zijn:

Linkjes naar wenslijsten*
Linkjes naar boodschappenwagentjes bij winkels

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

even een paar dingetjes; naast wat Reepje aangehaald heeft.
1. dit gaat niet passen. een ATX-mobo in een uATX kast werkt niet.verder heb je niets aan een K-versie als je niet gaat overklokken, als je dat niet doet kun je ook die Z87-borden mooi in de vitrine laten liggen en een leuk B85 bordje uitzoeken.
de boxed koeler koelt wel; maar niet bijzonder goed of stil. je wilt Diablo 3 op FHD spelen; maar op wat voor kwaliteit? en heb je al een voeding?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt om mij even op de fouten te wijzen.Ik heb er zo veel mogelijk aan gedaan om het te verbeteren.
Ik was zelf nog op zoek waar ik een wenslijst aan kan maken maar die kon ik helaas niet vinden omdat het nog al onoverzichtelijk is.

Nu kom ik er achter dat de case niet gaat passen. Bedankt hier voor daar maak ik een dergelijk topic ook voor aan en deze zal ik aanpassen.

De bedoeling is dat bepaalde dingen terug komen in deze nieuwe pc.
Deze voeding komt er in terug.
pricewatch: Seasonic M12II 620W

En deze geluidskaart komt er in terug.
pricewatch: Creative X-Fi Platinum Fatal1ty Champion Series

Er word wel overgeclockt en dan kom ik hier op uit.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670K Boxed€ 189,50€ 189,50
1MSI Z87-G45 Gaming€ 119,95€ 119,95
1MSI GeForce GTX 760 Gaming€ 199,-€ 199,-
1Crucial Ballistix Sport BLS2CP4G3D1339DS1S00€ 62,41€ 62,41
1Samsung 840 EVO 250GB€ 120,90€ 120,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 691,76

Voor het overclocken ben ik nog op zoek naar een passende lucht koeler.
Verder qua case wil de koper perse een zwarte case hebben die niet te groot is maar wel met voldoende airflow. Qua formaat zat ik te denken aan een midi tower?

Het word een game pc en games zoals diablo 3 moet op max instellingen goed af kunnen spelen en mag dus best wat power over zijn voor nog wat zwaardere games voor op een reslolutie van 1920x1080. Omdat ik verder binnen een budget van 850 euro wil blijven heb ik maar gekozen voor de gtx760 ti omdat de voorkeur bij nvidia ligt van de koper.

Edit

Hier mag een slotje op koper heeft al een systeem waar zij bij blijft.