Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mennoza
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:17
ik wil af van het reizen met mijn zware laptop naar school. daarom denk ik aan een tablet met toetsenbord, zoals de microsoft surface of asus t100. leuke apparaten, heb ze beide onderzocht en gezien.

echter lees ik nu dat dell en samsung ook bezig is en dat binnenkort er veel betere uitkomen. ik zit nu met de vraag of ik niet beter kan wachten en zo een veel betere kan aanschaffen. want de betere komen o.a met een full hd scherm, zoals de opvolger van de asus t100, komt de t200, die sneller wordt enzo.

of zal het niet veel verschillen en moet ik er nu gewoon eentje kopen? ik zit met een budget van 350eu dus daarom kan ik nu de asus t100 kopen, wat iedereen op dit moment de beste vind in dit budget.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 19:49
Dat is een afweging die je zelf moet maken. Je kan altijd blijven wachten, er zullen natuurlijk altijd weer betere modellen aankomen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
De t100 is prima voorlopig. Een eventuele opvolger rond die prijs zal hooguit iets sneller zijn verwacht ik. Dan zou je eventueel een full hd scherm moeten missen, maar zonder full hd scherm zou verslagen typen niet veel moeilijker moeten zijn verwacht ik. Plus dat het me niks zou verbazen als een opvolger met full hd ook meteen €400 (of misschien meer) gaat kosten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dicht.

Dit topic is gesloten.