Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• baky007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 08:55
Beste Tweakers,

Na een tijdje single ben ik een leuke meiden tegen gekomen. Wij hebben onderhand al een tijdje een relatie en dingen gaan wat minder goed. Dat is voor mij ook de reden om dit te posten. Sinds kort weet ik dat er wat speelt met haar en een "vriend", echter kan ik dit niet hard maken. Ik wil heel graag met haar door alleen kan ik haar nu niet vertrouwen.

Ze gebruikt veel whatsapp om in contact te zijn met hem. Wat ik zeker weet is dat ze berichtjes verwijdert waardoor ik niet weet wat er allemaal is gebeurt. Ik heb veel gelezen over whatsapp hacks en dergelijken, ben zelfs misleid en ook wat geld kwijt. Mij vraag aan jullie is, is het mogelijk om zonder dat ze het weet, ik mee kan lezen met haar berichtjes op de whatsapp. Ik heb wat dingen gehoord over MAC adres en zelfs programma's zoals Mspy die van alles aanbieden waaronder GPS etc etc. Dat vindt ik tever gaan, ik wil alleen weten of ik wel of niet misleide wordt voordat ik iets ga doen waar ik later spijt van ga krijgen.

Graag jullie reactie!!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Geen spyware installeren, en niet hacken

Wat wel doen? praten ..

Maar "misleid" is nogal algemeen. als zij geld van je heeft gestolen en je misleid zou ik gewoon de relatie afkappen.

Iperf

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En jij denkt dat je hulp krijgt bij dit soort illegale praktijken?

39

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wij gaan je niet helpen bij het hacken van andermans accounts of hardware. En misschien is het ook niet zo handig van je om hulp te zoeken bij dit soort strafbare zaken op een publiek forum....

Ontopic: als je je vriendin niet kan vertrouwen is je relatie niks waard. Dan kun je ofwel met d'r gaan praten, ofwel de relatie afkappen, of het blijven aankijken en je miserabel voelen. Wat jij wil. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door NMe op 29-03-2014 01:34 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.