Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarozzy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 18:24
Ik kreeg vandaag een beetje een vreemde reactie op mijn advertentie namelijk:

Interesse om te ruilen tegen iets rond dezelfde waarde (of lager en opleg van mijn kant) ?
mijn koopjes staan hier : *snip* - ook niet nodig hem Google ranking te geven ;)
Je hoeft niet te antwoorden als je geen interesse hebt en niet kan afspreken in Antwerpen

groeten,

Ik heb de naam en het einde van de URL weg gehaald maar is dit toegestaan?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Waarom is een ruilvoorstel zo vaag en zou het niet mogen?

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Op zich lijkt het mij geen probleem als iemand een voorstel doet tot handelen, daar is het platform voor bedoeld. Wat echter een beetje ongebruikelijk is in dit geval is dat de persoon die contact opneemt doorverwijst naar meerdere producten die hij/zij ter ruil heeft die op een andere site staan.

Als dit een oprecht verzoek is en het de situatie makkelijker maakt omdat de TS zelf uit kan zoeken wat hij graag als ruilmiddel wil dan is het wel slim want het scheelt heel wat typewerk of copy/pasten.

Mocht het stelselmatig gebeuren, en iedereen die link in de inbox krijgt dan is het een verkapte vorm van adverteren en is het inderdaad minder gewenst lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, dit komt op mij vooral over als spam. Sowieso al vanwege de laatste zin; "je hoeft niet te reageren als je niet kan afspreken in Antwerpen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dit is niet de bedoeling. Het is prima direct concrete ruilvoorstellen te doen, maar dit is gewoon promotie van een algemene site en zien we dus als spam.

We gaan er mee aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarozzy
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 18:24
Inderdaad, vooral de laatste zin vond ik zelf ook al onpersoonlijk overkomen.
Ook zag ik dat het een nieuwe gebruiker was die nooit actief is en ook nog geen beoordelingen had, dit hoeft overigens niks te betekenen natuurlijk. Maar wilde het even zeker weten, vandaar de melding.
Pagina: 1