Inmiddels heb ik de 4e bril ontvangen. Ik vind het geen goede service van Buybestshop, maar ik wil mijn review op hun dringend verzoek wel laten weghalen. Kunnen jullie hiervoor zorgen. De plaatsing van mijn review op jullie site heeft wel het gewenste effect gehad. Daarvoor dank!
Verwijderd
Wij hebben strikte regels rond ShopReviews en wat wij van winkels tolereren ten aanzien van de beïnvloeding daarvan. Het is in het geheel niet de bedoeling dat winkels ShopReviews gaan 'wegkopen' door specifiek service aan reviewers te leveren.
Je kan een aanvulling op je eerdere review plaatsen waarin je aangeeft de laatste bril ontvangen te hebben; als de winkel het daar niet mee eens is kan je ze gerust op deze post wijzen. De ShopReview is nu juist bedoeld zodat mensen kunnen lezen wat je kan verwachten zónder rare dingen uit te moeten halen. Als we aan dit soort dingen gaan meewerken zijn er binnenkort helemaal geen negatieve reviews over welke winkel dan ook
Je kan een aanvulling op je eerdere review plaatsen waarin je aangeeft de laatste bril ontvangen te hebben; als de winkel het daar niet mee eens is kan je ze gerust op deze post wijzen. De ShopReview is nu juist bedoeld zodat mensen kunnen lezen wat je kan verwachten zónder rare dingen uit te moeten halen. Als we aan dit soort dingen gaan meewerken zijn er binnenkort helemaal geen negatieve reviews over welke winkel dan ook