Toon posts:

Of zou mijn moederbord passen bij de behuizing van Cooler M-

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views

Verwijderd

Topicstarter
Hooi ik heb zo klein vraagje over of zou mijn moederbord passen bij de Cooler Master K-280 ?

Mijn moeder bord is deze :

http://h20566.www2.hp.com...k=com.vignette.cachetoken

Manufacturer: Foxconn

Form factor: uATX - 24.4 cm (9.6 inches) x 22.0 cm (8.7 inches)

Chipset: Intel H61

Memory sockets: 2 x DDR3

Front side bus speeds: 5 GT/s (DMI bus)

Processor socket: LGA 1155

Expansion Slots:

1 PCI Express x16 (Gen2.0)

3 PCI Express x1 (Gen2.0)

1 PCI Express Mini Card x1

En ik wou de cooler master k-280 kopen maar ik weet niet of zou dat er wel passen weet iemand dat of niet ik was bij mycom maar op dit moment hebben ze deze behuizing niet en die is pas op 26 april beschik ij de winkel .

Zoe iemand mijn willen helpen ?

Alvast bedankt voor alle antwoorden.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-01 23:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dan had je het daar ook kunnen vragen natuurlijk ;)

Maar als je hier cooler-master-k280 bij formfactor kijkt staat er: ATX (Standard), Micro-ATX (µATX)

En bij jouw Foxcon bord staat er bij formfactor: µATX

Dus als je iets beter gezocht/gelezen had had je deze vraag niet hoeven stellen.

Ps welkom op GoT :)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat weet ik maar bij mycom zei die man dat je hebt verschillende punten waar je die vast aan de behuizing maakt dus ik weet niet of kan ik die van mijn dan zo er in doen en vast zetten .

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-02 22:37

InFamous

excommunicado

Ja dat kan, als je stand-off's op de juiste positie gemonteerd zitten.

Formerly known as Ragdoll

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 17:58

Thomg

Aww yiss

Ah, de mounting holes + standoffs, die zijn universeel.

Tenzij je iets als een Dell, PD, of wat dan ook hebt wat OEM is komt het wel goed.

• iDonkey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09-2025
Ik had voorheen een Dell moederbord die gewoon in mijn Corsair 500R past, al konden niet alle standoffs gebruikt worden.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

iDonkey schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:55:
Ik had voorheen een Dell moederbord die gewoon in mijn Corsair 500R past, al konden niet alle standoffs gebruikt worden.
Meer in de zin van "als je een OEM hebt moet je dit wel dubbel checken".
Dacht dat bijvoorbeeld Medion het wel universeel doet.

Verwijderd

Topicstarter
Okee dus ik kan gewoon die behuizing aanschaffen en dan past dat zeker er in ?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:25
Ohnee dit moet je echt niet doen, die kleuren passen totáál niet bij elkaar! Totale computermoderamp ;)

Qua maat gaat het wel passen, gelukkig.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

ShitHappens schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:11:
Ohnee dit moet je echt niet doen, die kleuren passen totáál niet bij elkaar! Totale computermoderamp ;)

Qua maat gaat het wel passen, gelukkig.
En daar geeft een menig "standaard" nederlander/belg om. :'(

• ShitHappens
Gelukkig ben ik niet standaard :+

Verwijderd

Topicstarter
Okee thx voor de hulp als gaat dat niet passen is jullie schuld :)

Verwijderd

Topicstarter
nog zo vraagje als bij mijn pc is alles is gemonteerd aan de linker kan van de behuizing hoe kan ik dan die videokaart en de moederboord aan de rechte kant monteren dan zou ik moeten alles om draaien ook die videokaart maar dat mag niet dat de ventilators naar beneden wijzen en niet naar boven

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 15:21

Twarp

just grin...

Geen idee wat je precies bedoeld, maar lees je vraag eerst even na voor je op verzenden drukt.

De ventilatoren mogen gerust naar beneden blazen als je dat bedoeld, het is immers toch al geforceerd. Het mooist is het als het via een fanduct naar buiten blaast.

Succes!

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
kijk zo behuizing heb ik bijna gelijk http://s.productreview.co.../201309121154286500_5.jpg .

en ik wil zo videokaart kopen :http://www.mycom.nl/componenten/videokaarten/72118/asus-geforce-gtx-760-dcii-oc2gb?var1=4

en die is voor zo moederboord dat die ventilators naar boven gaan maar als ik koop behuizing van Cooler Master moet ik alles naar andere kant brengen en dan moet ik alles om draaien ook die kaart en ik heb gelezen dat dat mag niet dat de ventilators naar benden gaan .

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 15:21

Twarp

just grin...

Niks van aantrekken je heb een beperkte fanduct die hete lucht naar buiten begeleid en voor de rest kan je kijken of er niets in de weg zit mbt ander fans etc. Als jij je bordje gewoon onderste boven in de kast hangt (in vergelijking tot reguliere kasten) dan is er nog steeds niets aan de hand. Zorg voor voldoende ventilatie naar binnen toe en voor voldoende power in je voeding da red je het een heel eind. O en de spec van je vid-kaart is gen 3.0 en je bord is 2.0. Dit kan je wat performance schelen.

Meh ...

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 13:07

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik snap er niks meer van. Eerst zeg je dat je een Cooler Master kast gaat kopen en vervolgens kom je met plaatjes aan van een totaal andere kast met een andere indeling. De Cooler Master die je wil kopen heeft het moederbord aan de linkerkant, als je vanuit de achterkant van de kast redeneert.

Misschien dat je iets duidelijker en completer in je verwoordingen kunt zijn, want bijna elke post is erg moeilijk te begrijpen.

Speed limits are like herpes.

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik ben wel uit gekomen en Twarp dus bij ik kan daar door minder FPS in spelen hebben of zo maar die kaart zoe wel passen bij mijn moederboord

• ShitHappens
Praktisch alle behuizingen zijn er op gemaakt om de boel aan één kant te monteren. En dat is (van de voorkant gezien) aan de rechter kant. Dit is volgens de ATX standaard.
Wil je een case, met het moederbord LINKS (van de voorkant gezien), zul je moeten zoeken naar "inverted ATX".

Wil je echt zekerheid van je koeling, zorg dan voor voldoende luchtaanvoer (hetzij via voor- of zijkant). Kies vervolgens een videokaart die zijn warme lucht naar achteren (dus uit de case) blaast.
Ik heb zelf mijn videokaart met de fans naar onderen hangen, en het is er eentje die naar buiten uitblaast. Met 2 fans aan de voorkant, 1 onderin en een grote in de zijkant is deze nooit oververhit geweest.

Ohja en het zal wel passen, maar niet de volledige bandbreedte halen. Als je geen bizarre dingen ermee gaat doen, zul je daar echt geen last van krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
okee want als ik zo zoek voor moederboord met PCI Express 3.0 is dat minimaal 200 euro :(

Verwijderd

Topicstarter
En die PCI Express 3.0 gaat over alle PCI of allen die 16x PCI
/

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-02 14:06
Alleen de pci x16, en het verschil tussen 2.0 (jouw bord) en 3.0 is alleen handig voor benchmarks.

Verder als tip:
Kijk is naar je zinsopbouw, vraagstelling en je nederlands, is zo weinig van te maken...

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik ik ben Pools :) daar door komt dat sorry

• ProAce
Dan heb ik niks gezegd..

Maar pci is backwards compatible dus gaat werken, qua plaatsing kan het maar op 1 manier dus gaat wel goedkomen. Die videokaart gaat gewoon werken en alles gaat prima in die kast passen :).

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 08:16
Als je de kast met het moederbord bekijkt dan zijn er ook weinig opties om het moederbord anders te monteren. Kijk je vanaf de voorkant en zou je een normaal moederbord niet rechts maar links monteren, dan zitten de PCI sleuven en de aansluitingen van je mobo precies andersom: de aansluitingen onder en de PCI sleuven boven.

Info die je misschien nuttig vindt. Ik denk ik meld het maar even. Enneh... welkom op Tweakers :)

Verwijderd

Topicstarter
Okee thx voor alle jullie hulp :) ik denk nu ook om deze moederbord bij te kopen pricewatch: Asus B75M-Plus

• ProAce
Heb je een pricewatch lijstje met de onderdelen die je hebt/wilt?
Dan kunnen we beter meekijken ;)

Verwijderd

Topicstarter
prijs maakt nieks uit allen dat die heeft socket 1155 en is wel goed en dat die ook heeft PCI gen 3.0

• ProAce
Gaat er meer om wat er voor de rest in je pc zit, ram hdd's etc.

Verwijderd

Topicstarter
Dat weet ik zo niet :( en ik weet niet of kan ik dat zo in mijn pc zien of moet ik alles los draaien hele behuizing en zo

• ProAce
Heb je hem aanstaan in windows?
Even het programmaatje speccy downloaden en draaien en de uitkomsten hier plaatsen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
Processor
Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz 37 °C
Sandy Bridge 32nm Technologie
RAM
6,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Moederbord
Foxconn 2ABF (CPU 1) 37 °C
Grafisch
HP 2311x (1920x1080@60Hz)
1023MBNVIDIA GeForce GT 520 (Onbekend) 49 °C
Opslag
1863GB Seagate ST2000DM001-9YN164 (SATA) 36 °C
Optische schijven
hp DVD-RAM GH80N
Geluid
Realtek High Definition Audio

• ProAce
#ProductPrijsSubtotaal
1MSI B75A-G43 Gaming€ 60,86€ 60,86
1Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost€ 250,87€ 250,87
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 311,73

Ik zou gaan voor zoiets.

Met dit moederbord heb je de mogelijkheid om er later een tweede 280x bij te zetten voor meer game power.

Deze videokaart is net wat krachtiger en future proofer door de 3gb gddr5

Wel is het nog even handig om te weten welke voeding je hebt

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga nu Corsair VS 650W kopen

Verwijderd

Topicstarter
maar die MSI gaming heb je te koop allen deze MSI B75A-G43 niet met gaming dan denk ik dat ook die Asus B75M Plus s1155 is ook wel goed

Verwijderd

Topicstarter
en ik vind beter asus geforce gtx 760 DCII OC dan saphire

Verwijderd

Topicstarter
Welke behuizing is beter Cooler Master K-280 of K-380 ?

Verwijderd

Topicstarter
Zou deze voeding in Cooler Master k 380 passen http://www.mycom.nl/compo...18/corsair-vs-650w?var1=4

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-02 18:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Tal van reacties achterelkaar, weinig inzet en matige zinnen; nee, dit gaat het niet worden. Daarom sluit ik het topic. Mocht je meer informatie willen dan kan je contact met mij opnemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.