|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Er staat onder de username "Geen matches", volgens mij gaat daar iets niet helemaal goed
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als je in dat zelfde topic zoekt op: "mager"
dan vindt je 3 resultaten ga je dan zoeken op "magerer" dan blijven de vorige 3 gewoon staan
alleen dan staat er idd onder de username geen matches
dan vindt je 3 resultaten ga je dan zoeken op "magerer" dan blijven de vorige 3 gewoon staan
Misschien zegt de search engine 'mwoaaaah hubic lijkt heul veul op Cubic dus ik doe 'm als een match'
Het zal inderdaad wel een 'fuzzy match' zijn.
Intentionally left blank
Als er geen zoekresultaten zijn, dan is het niet ongebruikelijk dat dat door een spelfout komt. Dus dat zal inderdaad uiteindelijk gedaan zijn. We geven dat alleen niet door vanuit de zoekmachine naar de plek waar de resultaten zijn weergegeven... dus het is wel wat onduidelijk dat dat gebeurde.AzzKickah schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:15:
Misschien zegt de search engine 'mwoaaaah hubic lijkt heul veul op Cubic dus ik doe 'm als een match'
Pagina: 1