Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] raar zoekresultaat

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het Online Backup Topic

Ik zoek in dat topic naar hubic, en krijg een bericht terug waarin ik het woord hubic niet zie staan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LJcXeYw00m34MQg6pdqMqPbd/full.jpg

Zie ik iets over het hoofd?

Ik heb nu zelf een berichtje over Hubic in dat topic geplaatst, en nu werkt het wel zoals ik verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 28-03-2014 14:06 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er staat onder de username "Geen matches", volgens mij gaat daar iets niet helemaal goed :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Als je in dat zelfde topic zoekt op: "mager"
dan vindt je 3 resultaten ga je dan zoeken op "magerer" dan blijven de vorige 3 gewoon staan :P alleen dan staat er idd onder de username geen matches

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-11 19:41

AzzKickah

06-CENSORED

Misschien zegt de search engine 'mwoaaaah hubic lijkt heul veul op Cubic dus ik doe 'm als een match' :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Het zal inderdaad wel een 'fuzzy match' zijn.

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

AzzKickah schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:15:
Misschien zegt de search engine 'mwoaaaah hubic lijkt heul veul op Cubic dus ik doe 'm als een match' :+
Als er geen zoekresultaten zijn, dan is het niet ongebruikelijk dat dat door een spelfout komt. Dus dat zal inderdaad uiteindelijk gedaan zijn. We geven dat alleen niet door vanuit de zoekmachine naar de plek waar de resultaten zijn weergegeven... dus het is wel wat onduidelijk dat dat gebeurde.
Pagina: 1