Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
vol enthousiasme wil ik de nieuwe office voor iPad van Microsoft proberen. Het moest allemaal mogelijk zijn met een office 365 licentie. Deze heb ik immers via het bedrijf waar ik werk. Als ik een van de drie apps opstart en vervolgens aangeef dat ik al een licentie heb zegt de software dat dit niet zo is. Het wordt gecontroleerd aan de hand van mijn Apple-id. Dit in tegenstelling tot de eerder uitgekomen iphone app waar je wel aparte inloggegevens kunt invoeren.

Weet iemand hoe kan ik mijn eigen inloggegevens voor office-365 koppelen aan mijn apple-id?

De mogelijkheid staat niet bij de instellingen van de iPad en in de office 365-portal staat bij instellingen --> tablet alleen nog de oude (Link, OWA, etc)

Edit: soms grijp je net te snel naar de hulplijn.

De apps melden je automatisch met je Apple-id aan. De oplossing is het volgende: ga op je ipad naar instellingen --> word of excel of powerpoint. Ga naar app opnieuw instellen en zet de optie aanmeldingsreferenties verwijderen aan. Sluit de app vervolgens helemaal af ( dubbelklikken home knop en de app naar boven vegen) start vervolgens de app opnieuw.

Excuus voor de premature post. Hopelijk heeft iemand iets aan mijn oplossing.

[ Voor 25% gewijzigd door SirLenncelot op 28-03-2014 01:03 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Dank@update.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)