Hallo Allemaal,
Dit is de eerste keer dat ik een forumvraag stel, dus als iets incompleet is, hoor ik het graag. Ook als ik de volgende keer dingen beter kan doen, hoor ik het graag.
Voor mijn vader wil ik een HTPC samenstellen voor puur satteliettv en films. Budget max. €700
De volgende specificaties moeten in ieder geval aanwezig zijn:
-Full HD en Bluray (ook ongecomprimeerd)
-SSD
-Digitale geluidsuitgangen
-3D
-3D DVD speler
-Stil
-usb 3.0
-minimaal 1tb HDD (Geen NAS)
-Snelheid is een pre aangezien downloads en full HD tegeljk mogelijk moet zijn
-satelliet tv
-beste geluidskwaliteit
-beste beeldkwaliteit
-easy use
Gamen etc. Is Compleet niet aan de orde. Mijn vader is een echte HIFI- en videogek (lees zeeeer kritisch), redelijk is dus niet goed genoeg.
Als jullie mij en mijn vader hiermee willen helpen, zeer graag! Het is een cadeau en het budget is als eerder grnoemd max. 700 euries.
Mijn dank is bij voorbaat groot!!
Dit is de eerste keer dat ik een forumvraag stel, dus als iets incompleet is, hoor ik het graag. Ook als ik de volgende keer dingen beter kan doen, hoor ik het graag.
Voor mijn vader wil ik een HTPC samenstellen voor puur satteliettv en films. Budget max. €700
De volgende specificaties moeten in ieder geval aanwezig zijn:
-Full HD en Bluray (ook ongecomprimeerd)
-SSD
-Digitale geluidsuitgangen
-3D
-3D DVD speler
-Stil
-usb 3.0
-minimaal 1tb HDD (Geen NAS)
-Snelheid is een pre aangezien downloads en full HD tegeljk mogelijk moet zijn
-satelliet tv
-beste geluidskwaliteit
-beste beeldkwaliteit
-easy use
Gamen etc. Is Compleet niet aan de orde. Mijn vader is een echte HIFI- en videogek (lees zeeeer kritisch), redelijk is dus niet goed genoeg.
Als jullie mij en mijn vader hiermee willen helpen, zeer graag! Het is een cadeau en het budget is als eerder grnoemd max. 700 euries.
Mijn dank is bij voorbaat groot!!