Toon posts:

Aankoop Advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Gamers, Ik beschik nu enkele jaren over een 1366 systeem met een I920 processor die op 4200 MHz draait, maar gezien het lezen op Tweakers en HWI heb ik gevoel dat ik een zeer oud systeem heb. Maar ik beschik over een Sata 600 controller van Asus, en een SSD van Crucial M5 van 240 gigabyte en een mooie XFX HD 7950 kaart, mijn vraag is aan jullie diehard gamers wat moet hieraan veranderen om nog meer realiste plaatjes op mijn Samsung monitor die 1920 bij 1200 kan vertonen, by the way ik heb nooit deze instellingen gezien bij wat voor site dan ook.
Gaarne jullie reactie over deze.

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-03 20:40

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:05:
Geachte Gamers,(er lopen hier genoeg niet-gamers rond) Tweakers,

Ik beschik nu enkele jaren over een socket 1366 systeem met een i7 920 processor die op 4200 MHz draait. Na veel lezen op Tweakers en HWI heb ik gevoel dat ik een zeer oud systeem heb. Ik beschik over een Sata 600 controller van Asus en een SSD van Crucial M5 van 240 gigabyte en een mooie XFX HD 7950 kaart. Mijn vraag is aan jullie die-hard gamers is: wat moet hieraan veranderen om nog meer realistische plaatjes op mijn Samsung monitor die 1920 bij 1200 kan vertonen?

By the way, ik heb nooit deze instellingen gezien bij wat voor site dan ook (hier kan ik niks van maken).

Gaarne jullie reactie hierover.
Ik heb je post maar even bijgeschaafd, want ik snap er vrij weinig van.

Daarnaast is het verplicht een aantal vragen te beantwoorden, die vind je in de link van jort99b hierboven.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-04 19:10
Ik snap er ook niet bijster veel van..... Haha

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Er hoeft niks te veranderen, die grafische kaart kan jouw monitor prima aansturen met een mooie scherpe resolutie.
Als je ons nou vraagt: is deze config nog geschikt om game X nog met alle grafische details aan te spelen zonder dat het gaat haperen, dan is dat een vraag waar we iets mee zouden kunnen. Maar in dat geval is eerst de vraag of je het zelf al geprobeerd hebt.
Andere vraag kan zijn: ik wil graag spel Y spelen, trekt mijn videokaart dat of heb ik iets anders nodig.

Maar in beide gevallen zit je denk ik in het verkeerde subforum. Dit is namelijk het aankoopadviesforum voor complete desktops en niet zozeer voor losse onderdelen. Voor een losse videokaart zit je hier dus verkeerd :)
Wil je advies over een nieuwe configuratie, dan zit je hier wel goed.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De CPU kan nog wel even mee. Enige wat je zou kunnen veranderen wat nut heeft is een zwaardere videokaart.
Pagina: 1