Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd?
Subtiel duwtje in de goede richting: slipstreamen.
Subtiel duwtje in de goede richting: slipstreamen.
Als het identieke PC's zijn met een OEM licentie: Één PC helemaal installeren, en dan de HDD clonen.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
@shithappens Kerel, wat een reactie.. serieus als je toch de kennis hebt om te helpen, neem dan ook de moeite om een fatsoenlijke reactie te geven.
[ Voor 4% gewijzigd door STIMPPYYY op 27-03-2014 19:18 ]
Verwijderd
Je kunt sowieso achteraf je sleutel wijzigen (zie Google). Dit moet je even handmatig doen.TommieW schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:17:
Als het identieke PC's zijn met een OEM licentie: Één PC helemaal installeren, en dan de HDD clonen.
Hij geeft al een tip...en met eigen onderzoek leer je meer denk ik.STIMPPYYY schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:17:
@shithappens Kerel, wat een reactie.. serieus als je toch de kennis hebt om te helpen, neem dan ook de moeite om een fatsoenlijke reactie te geven.
Precies dat. En daarnaast voldoet deze TS niet echt aan de daarvoor gestelde richtlijnen. Zo'n korte vraag krijgt dan ook een kort antwoord. Daarnaast weet ik uit ervaringen dat het geven van slechts één zoekterm al voldoende kan zijn om het op te lossen.
Zoekresultaten geven kan Google veel beter dan ikSTIMPPYYY schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:17:
Is WSUS Offline een optie voor je?
日本!🎌
Wilde ik net zeggen.
Daarna, als je 1 systeem klaar hebt, die klonen.
apollo13
Op Tweakers is het gewenst om als TS ook beetje eigen onderzoek te doen, dus zo gek is die opmerking van shithappens niet.STIMPPYYY schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:17:
Sysprep kan, maar ik zou in deze situatie waarschijnlijk voor een directe clone gaan, en dan key updaten ( commando: slmgr -ipk {key} )
Vroeger had je voor XP nLite (weet niet of dat nog zo is), je hebt Sysprep, WSUS Offline en bijv. ook Ghostimage. En je kunt natuurlijk die hard dd-en als je een Linux Live-cd hebt liggen
Pagina: 1