Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• svanlamoen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-11-2023
Mijn abonnement bij Vodafone is verlopen en ik mag een nieuw abonnement afsluiten. Nou heb ik een aantal vraagjes wat betreft de keuze van een nieuwe telefoon.

Ik vraag me af of de HTC One (M7) in abonnementskosten gaat dalen nu de M8 is gepresenteerd en volgende week wordt uitgebracht. Zo ja, wanneer na de release date van de M8 zullen de abonnementskosten van de M7 dan dalen?

Als de abonementskosten van deze telefoon flink zullen dalen binnen een paar weken, dan zou dat voor mij een reden zijn om te wachten met het verlengen van m'n abonnement

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Niemand hier kan voor jou speculeren.
Over het algemeen dalen oudere toestellen in waarde, wanneer een nieuwere versie uitkomt.

Wat dit concreet betekend voor de bedrijfsvoering of prijsstelling van vodafone, kan alleen vodafone zelf beantwoorden.

| live and give like no one else |

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:43
Vodafone is regelmatig traag in dalen van prijzen, je kunt beter even shoppen bij wat telecom winkels in de buurt en daar e.e.a. zien uit te vissen wat mogelijk is.