Voedingsvraagje

Pagina: 1
Acties:

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Wat gebeurt er als je voeding normale operatie van je systeem nog wel trekt, maar het net niet meer trekt op het moment dat je zwaar aan je compu gaat trekken ?

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Dan crasht je systeem waarschijnlijk, en dat kan op allerlei manieren gebeuren: CPU crasht, videokaart crasht, een harddisk valt uit, etc.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Neelix
Gewoon een freeze zou ook kunnen ?

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 juni 2001 12:30 schreef Neelix het volgende:
Gewoon een freeze zou ook kunnen ?
Dat is dan een CPU crash ja :) Komt het meeste voor, en vooral veel mensen met een Athlon met een te krappe voeding hadden hier last van.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Neelix
Hmm, ik lijk er ook last van te hebben...
Computer freezed tijdens booten, tijdens copieren of als ik spellen aan het spelen ben ofzo.

Daarnet had ik dus dat ie helemaal niet meer wilde booten. Toen maar es mijn CD-Rom, CD-schrijver en zip-disk eruit getrokken en nou loopt het als een zonnetje...

Maar ff voor de specs:
CD-rom 40x, CD-schrijver 4x4x8, zip disk, IBM DTLA 307030, Abit BE6, Cel700, 256MB en een 230W voeding...

Ik dacht toch dat dat eigenlijk niet zo'n probleem zou zijn, maar hij is al een paar jaartjes oud, die voeding....

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 juni 2001 12:35 schreef Neelix het volgende:
Hmm, ik lijk er ook last van te hebben...
Computer freezed tijdens booten, tijdens copieren of als ik spellen aan het spelen ben ofzo.

Daarnet had ik dus dat ie helemaal niet meer wilde booten. Toen maar es mijn CD-Rom, CD-schrijver en zip-disk eruit getrokken en nou loopt het als een zonnetje...
Het probleem lijkt me duidelijk, als het loshalen van wat dingen het oplost. Als ie zelfs bij het booten al crasht dan moet het de voeding wel zijn.

• Neelix
Okay, kan ik meteen es een wat stillere gaan halen ofzo...

zanx voor je hulp! :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 09 juni 2001 12:39 schreef Neelix het volgende:
zanx voor je hulp! :)
Succes :)

Pagina: 1