8 GB verdwenen.....

Pagina: 1
Acties:

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik wou met partition magic pro 6 mijn hd opnieuw indelen.
C: was 12 GB en D: was 31-32 GB, op C: heb ik altijd alleen mijn OS staan en op D: mp3's divx en dergelijke, D: was vol en op C: had ik nog 8 GB over.

Ik dus in pmpro aangegeven dat ie 8 gb van C: naar D: moest overzetten, reboot, programma start en gaat aan de gang en blijft bij 71% hangen :(

Kon nix anders doen dan rebooten, windows enzo werken allemaal nog wel, maar pm geeft aan dat C: nu 5,5GB is en dat D: nu 38 GB is, met 30.6GB used en 1,54 GB Unused, dat klopt natuurlijk niet en windows geeft zelf aan dat ie ongeveer 32 GB is.

Hoe kan ik nou die paar gb terugkrijgen zonder fdisk te doen, want dan ben ik alles kwijt, pm zelf zegt dat er geen errors zijn, chkdsk gedaan, vind een mapje, zet ik om naar bestand, verwijder ik maar nog steeds die paar GB niet terug, wie weet er een oplossing??

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kan fat32 niet meer dan 32 GB aan???
Want ik heb nu de resterende ruimte wel op een nieuwe partitie gekregen....

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
up..

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 16:47

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Dit is vast niet wat je wiult horen maar:
Lang leve de cd-writer en de backups!

Als je gewoon al je software altijd op een CD plakt, en je documenten flikker je elke maand (ofzo) op een CDRW, dan was je over een halve dag weer een gelukkige man!

|_____vakje______|

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-04 08:47
beetje zenuwachtig aan het worden? Heb geduld :Y)

if broken it is, fix it you should

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb alles alweer in orde hoor, alleen heb ik nu 3 partities ipv 1 kleine en 1 hele grote :)

Het gaat mij er nu meer om waarom ik die ene partitie niet groter kon krijgen dan 32 GB?

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ahum, up :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 10:34 schreef BalusC het volgende:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q184/0/06.ASP
THX!

You cannot format a volume larger than 32 GB in size using the FAT32 file system in Windows 2000. The Windows 2000 FastFAT driver can mount and support volumes larger than 32 GB that use the FAT32 file system (subject to the other limits), but you cannot create one using the Format tool. This behavior is by design. If you need to create a volume larger than 32 GB, use the NTFS file system instead.

Ik had dus toch gelijk :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:)

Verwijderd

Er is een programma op de markt dat de hele harde schijf naloopt en data die erop staat terughaalt. Geen tiramisu of lost en found. Vergeleken bij mijn prog is dat kinderspel.
(8>
Pagina: 1