LAN-koffermod

Pagina: 1
Acties:

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:17

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Ik wil een soort koffer maken waarik mn comp in kan frutten om naar LANpartys mee te nemen :)

Het verschil met andere voorbeelden van dit soort mods is dat ik mn huidige hardware er in wil stoppen, en na de LAN gwoon weer terug wil zetten in mn bigtower. Ideaal zou zijn als ik gewoon mn uitschuifbare mobotray kan gebruiken :)

Heeft iemand hier nog iedeën of voorbeelden hoe ik dat het beste kan doen, en wat voor koffers zijn het beste?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 12:04

Petuhr

FreeBSD

Search?

zijn al een dozijn topics over geweest...

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Sowwie tis nog vroeg...

Stichting eth0

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Net ff een search gedaan, ik vond alleen een topicje over een mp3geval voor in de auto... de andere 11 zollen wel met de cheetah ten onder gegaan zijn dan :(

Stichting eth0

Verwijderd

Ik heb ook wel intresse om zo'n mod te beginnen.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
er zijn kasten met uitschuifbare mobo en waar je pc kaarten gewoon in blijven zitten (zo'n schuifluik kast is er 1)

Dan monteer je in je koffer rails waar het mobo precies in past (kopy uit je kast dus) en nu:

Maak aan de achterkant van de rails (die het eerst je kast in gaat) een mega plug (centronics ofzo) waar je mobo power, speaker, power led/knop, etc op zit. Dus met andere woorden. Je schuif je mobo in je kast, duwt hem verder aan (zodat ie in de plug zit) en alles werkt meteen...

Voor je hdd/cdrom/floppy zit het wat lastiger....

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Ik heb nog zo'n desktop kast uitschuifbaar geval >:)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Topicstarter
Op zaterdag 09 juni 2001 12:38 schreef elgringo het volgende:
er zijn kasten met uitschuifbare mobo en waar je pc kaarten gewoon in blijven zitten (zo'n schuifluik kast is er 1)

Dan monteer je in je koffer rails waar het mobo precies in past (kopy uit je kast dus) en nu:

Maak aan de achterkant van de rails (die het eerst je kast in gaat) een mega plug (centronics ofzo) waar je mobo power, speaker, power led/knop, etc op zit. Dus met andere woorden. Je schuif je mobo in je kast, duwt hem verder aan (zodat ie in de plug zit) en alles werkt meteen...

Voor je hdd/cdrom/floppy zit het wat lastiger....
ik wil best wat kabeltjes aansluiten hoor :)

Stichting eth0

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:20
Ja maar dit is gemakkelijker en cooler :)

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Zo zat ik ook te dubben hoe ik em zou maken... heb toch maar besloten om mn huidige systeem een upgrade te geven, en het spul wat daar uit kwam te gebruiken voor mn koffer...
het is nu een leuk meekomertje:
1 gig Athlon / 128mb / 13gig hd / gf2 mx

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mace/images/koffermod-inside.JPG

edit:

ahum... plaatje

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Op zaterdag 09 juni 2001 12:40 schreef Fragzone-NL het volgende:
Ik heb nog zo'n desktop kast uitschuifbaar geval >:)
welke dan?

Verwijderd

Een shitec klote kast echt geen airflow zowat, kan ik dat ding eindelijk slopuh >:)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:39

Epsilon

Op zaterdag 09 juni 2001 13:04 schreef Cyberia het volgende:
Zo zat ik ook te dubben hoe ik em zou maken... heb toch maar besloten om mn huidige systeem een upgrade te geven, en het spul wat daar uit kwam te gebruiken voor mn koffer...
het is nu een leuk meekomertje:
1 gig Athlon / 128mb / 13gig hd / gf2 mx

[afbeelding]

edit:

ahum... plaatje
ja is heel leuk dat plaatje van jouw, maar jij hebt een miniatx die je eventueel nog in een at kast minitower kan proppen. Ik heb zowieso een miditower nodig om mijn kt7 erin kwijt te kunnen.

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:00
Wat heel cool zou zijn als je zo'n http://www.tweakers.net/nieuws/17199 scherm (wel in kleur) binnenkort in zou kunnen bouwen >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
zo uitschuifbaar kast is van com(r)aq..( ja ze bedenken toch wat goeds af en toe!!, je schuif de hele constructie uit de kast omhulsel en voila een mooi kaal ribben kast..dan ff een passend koffer vinden en wat gaten boren voor stekker aansluitingen en klaar..
Pagina: 1