Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Search?
zijn al een dozijn topics over geweest...
zijn al een dozijn topics over geweest...
Sowwie tis nog vroeg...
Stichting eth0
Net ff een search gedaan, ik vond alleen een topicje over een mp3geval voor in de auto... de andere 11 zollen wel met de cheetah ten onder gegaan zijn dan
Stichting eth0
er zijn kasten met uitschuifbare mobo en waar je pc kaarten gewoon in blijven zitten (zo'n schuifluik kast is er 1)
Dan monteer je in je koffer rails waar het mobo precies in past (kopy uit je kast dus) en nu:
Maak aan de achterkant van de rails (die het eerst je kast in gaat) een mega plug (centronics ofzo) waar je mobo power, speaker, power led/knop, etc op zit. Dus met andere woorden. Je schuif je mobo in je kast, duwt hem verder aan (zodat ie in de plug zit) en alles werkt meteen...
Voor je hdd/cdrom/floppy zit het wat lastiger....
Dan monteer je in je koffer rails waar het mobo precies in past (kopy uit je kast dus) en nu:
Maak aan de achterkant van de rails (die het eerst je kast in gaat) een mega plug (centronics ofzo) waar je mobo power, speaker, power led/knop, etc op zit. Dus met andere woorden. Je schuif je mobo in je kast, duwt hem verder aan (zodat ie in de plug zit) en alles werkt meteen...
if broken it is, fix it you should
ik wil best wat kabeltjes aansluiten hoorOp zaterdag 09 juni 2001 12:38 schreef elgringo het volgende:
er zijn kasten met uitschuifbare mobo en waar je pc kaarten gewoon in blijven zitten (zo'n schuifluik kast is er 1)
Stichting eth0
Ja maar dit is gemakkelijker en cooler
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Zo zat ik ook te dubben hoe ik em zou maken... heb toch maar besloten om mn huidige systeem een upgrade te geven, en het spul wat daar uit kwam te gebruiken voor mn koffer...
het is nu een leuk meekomertje:
1 gig Athlon / 128mb / 13gig hd / gf2 mx

edit:
ahum... plaatje
ahum... plaatje
welke dan?Op zaterdag 09 juni 2001 12:40 schreef Fragzone-NL het volgende:
Ik heb nog zo'n desktop kast uitschuifbaar geval
ja is heel leuk dat plaatje van jouw, maar jij hebt een miniatx die je eventueel nog in een at kast minitower kan proppen. Ik heb zowieso een miditower nodig om mijn kt7 erin kwijt te kunnen.Op zaterdag 09 juni 2001 13:04 schreef Cyberia het volgende:
Zo zat ik ook te dubben hoe ik em zou maken... heb toch maar besloten om mn huidige systeem een upgrade te geven, en het spul wat daar uit kwam te gebruiken voor mn koffer...
[afbeelding]
edit:
ahum... plaatje
Wat heel cool zou zijn als je zo'n http://www.tweakers.net/nieuws/17199 scherm (wel in kleur) binnenkort in zou kunnen bouwen
zo uitschuifbaar kast is van com(r)aq..( ja ze bedenken toch wat goeds af en toe!!, je schuif de hele constructie uit de kast omhulsel en voila een mooi kaal ribben kast..dan ff een passend koffer vinden en wat gaten boren voor stekker aansluitingen en klaar..
Pagina: 1