Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies alternatief ultra clear panel samsung !

Pagina: 1
Acties:

• niniansix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-11-2021
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een 32 inch samsung televisie met een ultra clear panel (deze werden in 2010 en 2011 nog gemaakt) en toen gaven deze een fantastisch beeld! En vooral het glossy scherm vond ik wel tof !

Nu vind ik helaas zeer moeilijke deze modellen op het internet (via 2de hands fora enzo), dus vroeg ik mij af : zijn de huidige 32 inch televisies beter dan deze van 2 jaar geleden met de ultra clear panels of niet ? Vergelijken wordt zeer moeilijk aangezien je ze nergens meer in de winkel kan vinden ..

Vandaar schakel ik de hulp in van de mensen hier op het forum ...
In principe zouden ze beter moeten zijn met de technologie die erop voorruit gaat , of heb ik het mis ? Of hebben jullie een alternatief zoals bv. Panasonic ?

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Groetjes

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Volgens mij was het ultra clear panel een trucje van Samsung om het contrast op te krikken van de lcd panelen.

Als je een goede contrastratio zoekt, denk ik direct aan een plasma tv maar die zijn er niet in dergelijke kleine formaten te krijgen.

Ik zou zeggen, kijk eens naar deze W655 van Sony. Erg goede tv voor zijn prijs en het scherm vind ik - voor dat geld - erg goed.

Edit: en dat scherm van de Sony is nog redelijk glossy ook dus wat wil je nog meer. :+

[ Voor 9% gewijzigd door S1NN3D op 27-03-2014 11:19 ]

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
contract of contrast ?

• S1NN3D
  • Niet online
Typo aangepast. :+

• niniansix
Thx ! Dus in principe zijn de nieuwe modellen beter qua beeld en contrast enz... ?
En wat met panasonic ?

• niniansix
Ik ziet net een mooie prijs voor een panasonic televisie.
link : http://www.tvstore.be/product/305234/panasonic-tx-l32e6.html

En als ik de reviews lees is, zijn ze allemaal zeer lovend.

Een goed alternatief voor de sony w655?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

De Sony is juist mattig, ik herken mezelf in ieder geval niet in de reflectie van de W705. Prima TV wel. Panasonic E6 is ook goed, volgens mij erg vergelijkbaar met de Sony: prima test

[ Voor 5% gewijzigd door mr.paaJ op 28-03-2014 11:09 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• S1NN3D
  • Niet online
De Sony is imho beter. Check ook deze review maar eens.

(In Engeland hanteren ze een ander typenummer maar het is echt dezelfde tv)

• niniansix
Heb toch maar de sony genomen en damn wat een beeld op mijn xbox one !!!
Bijna zo goed als op mijn samsung 46es7000 !!

Verwijderd

Zijn de 32 en 42 inch variant van de w6 trouwens qua beeldeigenschappen aan elkaar gelijk? Heb m hier nu een weekje staan maar ben niet bepaald onder de indruk van de 32 inch versie. (zal wel komen doordat ik normaal naar een pana gt60 kijk)

• S1NN3D
  • Niet online
Die kun je natuurlijk niet met elkaar vergelijken. Plasma VS. LCD en totaal verschillende prijsklassen. De W6 is een goede budget TV en de GT60 is een top TV.

Verwijderd

S1NN3D schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 08:37:
Die kun je natuurlijk niet met elkaar vergelijken. Plasma VS. LCD en totaal verschillende prijsklassen. De W6 is een goede budget TV en de GT60 is een top TV.
Dat snap ik maar ik doel vooral op de onderlinge verschillen tussen de 32 en 42 inch variant. De 42 inch versie is degene die het meest wordt gereviewed en de meeste positieve punten die genoemd worden zie ik niet expliciet terug in de mijne, welke een 32 inch is. (alleen de zwartwaarden zijn goed).
Pagina: 1