Toon posts:

Aankoopadvies Muis en Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een degelijk toetsenbord en muis met als belangrijkste criteria:

- Draadloos waar het bereik ook echt goed is, minstens 3 meter, tot 5 meter ong.
- Toetsaanslag zo licht mogelijk!
- Additionele functies zoals volumeknop, volgende, pauze, mute, zijn erg welkom maar geen harde eis.

Budget: +/- 40 euro

Ik heb al meerdere toetsenborden versleten maar het is nog niet gelukt om verliefd te worden.
Op het het forum zag ik wel veel informatie over toetsenborden maar in de berg informatie en tegenstrijdige ervaringen vind ik het moeilijk om een goed oordeel te vellen. Er zijn vast mensen die het goed weten, of is er ergens een goed overzicht te vinden die criteria zoals boven categoriseert en een aankoopadvies genereert?
PS : ik ben nog redelijk nieuw hier)

Alvast bedankt!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Jammer dat draadloos een vereisde is, maar ik ben zelf ontzettend tevreden over de pricewatch: Microsoft Comfort Curve Keyboard 3000. Ik merk dat door het ergonomische je toch een klein beetje beter typt. Heeft ook nog lichte toetsaanslag. Heeft ook volume en pauze knop.

Misschien is er nog een soortgelijk draadloos toetsenbord beschikbaar?

• CercleSmurf
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-08-2025
Ik zou u deze aanraden:
Logitech Wireless Combo MK330
Bij azerty te koop voor slechts €28,98
https://azerty.nl/36-871-...is-set-2-4-ghz-zwart.html

[ Voor 56% gewijzigd door CercleSmurf op 27-03-2014 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Brogala: bedankt, helaas moet het echt draadloos zijn, hoewel een 5 meter lange kabel misschien nog uitkomst zou kunnen bieden:P

@Cercle Smurf: Die je aanraadt heb ik nog niet gehad, maar de reviews die erover te vinden zijn geen uitgesproken 10en, of ben ik nu te kieskeurig;)? Ik ga hem ieder geval overwegen, thanks!