Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lorenzo1992
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2021
Ik gebruik onlangs Ccleaner. Maar mijn vraag is nu hoe kan ik Ccleaner het best instellen?. Wat mag er allemaal aangeduid staan of wat is niet nodig?.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

CCleaner moet je zo snel mogelijk verwijderen. Al helemaal als je hier moet vragen hoe je 't instelt

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Over het algemeen zijn de standaardopties veilig om te gebruiken. Via singularlabs kan je ook ccenhancer downloaden; een klein programmaatje dat Ccleaner uitbreid. Ook daarvan kun je de standaardopties eigenlijk veilig laten staan. Als je hem op deze manier laat lopen, gooi je normaal gesproken niets weg, dat je niet echt weg wilde hebben. De andere opties staan dus veiligheidshalve standaard uitgevinkt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:15
Brahiewahiewa schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:29:
CCleaner moet je zo snel mogelijk verwijderen. Al helemaal als je hier moet vragen hoe je 't instelt
Beetje loze redenatie vind ik dat. Als je vraagt om hulp ergens dan zegt dat toch dat je wilt leren? Alsof jij wel wist hoe CCleaner precies werkte, voordat je het had geinstalleerd... |:(

Hoe dan ook lorenzo, zoals Jorgen aan heeft gegeven gooi je met de standaard instellingen al de meeste troep weg. Met 'verkeerde' instellingen gooi je in mijn ervaring hoogsten de 'most rencently openend' lijstjes weg. Dat is allemaal niet zo'n ramp eigenlijk. Al heb ik net mijn keefox plugin verklojoot met CCleaner en ben ik nog aan het uitvogelen waarom 8)7

• Lorenzo1992
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2021
Bedankt voor de informatie. Ik zal het dan gewoon laten staan op de standaard instellingen.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

analogworm schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:12:
[...]. Al heb ik net mijn keefox plugin verklojoot met CCleaner en ben ik nog aan het uitvogelen waarom 8)7
Daarom moet je CCleaner niet gebruiken. Het heeft geen enkele meerwaarde; je PC wordt er echt niet sneller van en alleen in het gunstigste geval verklooit het niets

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1