Zelf pc maken

Pagina: 1
Acties:

• cof
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik wil graag mijn oude computer upgraden. Omdat het een vrij oude pc is vervang ik bijna alles. Ik hou alleen de kast, 2x2gb ram, windows licentie, mijn ssd harde schijf voor de windows installatie, optische drive en mijn voeding.
Dit is wat ik wilde bestellen: http://www.alternate.nl/h...3e1029866a64be53cadd671e7
Is dit een beetje een prima build? Ik wil graag hedendaagse games soepel kunnen spelen.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik zou zeggen, lees dit eerst eens door CAA beleid

Zoals je ziet is er het een en ander mis met je openingspost, die ook nog eens in het foute forum staat.

• cof
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-05-2024
Excuus, erg slordig van me. Ik zie zo snel niet hoe ik dit topic kan verwijderen maar hij mag gesloten worden.

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:50
Even snel bekeken (moet weer weg :P):

Ga voor de Intel Core i5 4670 ipv de 4430. Ik heb hier zelf laatst ook nog research naar gedaan voor een vriend van me, de 4430 mist een bepaalde instructieset die heel veel invloed heeft op de performance. 10-15 euro extra en dan de 4670 halen is zeer aan te raden. Verder is de videokaart een beetje zwak, maar ik weet natuurlijk niet welke games je wilt spelen, dat hangt wel een beetje samen. Als het budget toereikend is, ga voor een H87/Z87 moederbord, 1600MHz geheugen dat op de QVL lijst staat van dat moederbord en voor een krachtigere videokaart.

Moet nu echt wel, succes ermee!. :)