Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan me helpen.
Als ik een foto maak, dan kom deze foto de ene keer 3 en de andere keer 4 kaar in de fotoalbum te staan.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn.

Het gaat om een Nokia Lumia 620

hoor graag

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om hier achter te komen? Ik mis wat eigen inzet en initiatief van jouw kant, en dat is hier wel de bedoeling als je een topic opent.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gezocht in het toestel. en op internet ook al het e.e.a. gezocht.
Kan/kon hier niks overbinden.

Heb een idee dat het misschien ligt aan bijv een app die alles nog een keer opslaat.

Snap er in ieder geval geen drol van

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:49:

Heb een idee dat het misschien ligt aan bijv een app die alles nog een keer opslaat.

Foto's sla je zeker op op een sd kaart?

Verwijderd

Topicstarter
Yeb. daar worden ze opgeslagen

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:49:

Ik snap het ook niet. Je claimt gezocht te hebben, toch vind ik met Google verscheidene hits, zoals deze: http://forums.wpcentral.c...pictures-camera-roll.html

Dat je overal gezocht hebt, kunnen we niets mee. Graag vertellen wat je precies hebt gedaan en op hebt gezocht, en hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Het is niet de bedoeling dat we alle informatie uit je moeten trekken.

Verwijderd

Vervang die SD kaart maar dan. En zorg dat je de meest recente WP versie hebt draaien.
Dubbele foto's met trage (access time) sd kaarten is een bekend iets. De meest recent WP versie (black) vangt weer meer op, maar op echt trage sd kaarten (vaak class10 en hoger) komt het nog steeds voor.

Om de koppeling sd kaart dubbele foto's uit te sluiten, kun je tijdelijk foto's niet naar sd kaart maar intern opslag instellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 10:16 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:01

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:14:
[...]
De meest recent WP versie (black) vangt weer meer op, maar op echt trage sd kaarten (vaak class10 en hoger) komt het nog steeds voor.
Class 10 is juist erg snel, en hoe hoger de class hoe sneller de kaart.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Johnny schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:16:
[...]

Class 10 is juist erg snel, en hoe hoger de class hoe sneller de kaart.
Nee, dat is een veel gemaakte fout. Class10 is doorvoer. En juist vaak met een lage access time. En die laatste is veel belangrijker.

Denk harde schijf; Class10 is de kopieersnelheid. Access time is hoe snel hij begint te kopiëren.
Pagina: 1