Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Zo ook maar eens terug schakelen, is nog makkelijker ook, want in VM weet BOINC niet langer wanneer hij moet terug schakelen.
LolYou tried to connect to a site restricted according to our policy
You tried to access the following site: http://pogs.qik.nl/stampede.php
This site has been categorized as: Hacking
Mijn klant is niet blij met de DPC stampede
Volgende keer even loeren naar een site met alleen maar nullen en enen, kijken of je je klant nog meer schrik kan aanjagen.
Zal wel iets op de stampede.php pagina staan
[ Voor 70% gewijzigd door Viper® op 04-04-2014 10:35 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
nope
nope
[ Voor 3% gewijzigd door DukeBox op 06-04-2014 18:15 ]
en tweede zaak die in rekening moet brengen is hyperthreading, een WU duurt op een hyperthreaded CPU een stuk langer dan op een non-hyperthreaded CPU, ong. 1:40~ tegen 1:05~ in mijn geval.
[ Voor 50% gewijzigd door enthernal op 06-04-2014 19:30 ]
Dat is opzich logisch.. ik vind het juist weer opvallender dat pogs redelijke veel winst heeft met een 2e thread t.o.v. een single core.enthernal schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:24:
en tweede zaak die in rekening moet brengen is hyperthreading, een WU duurt op een hyperthreaded CPU een stuk langer dan op een non-hyperthreaded CPU, ong. 1:40~ tegen 1:05~ in mijn geval.
* Bubbles kijkt Viper® aan. I'm coming to get you!
Wat voor ARM ding heb je dan? en waar komt deze winst vandaan?DukeBox schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:15:
Geen idee hoe lang je er over doet.. maar ik merk ook veel verschil. Op mijn ARM bak is dat zo'n 18 min. per unit maar op mijn i7 kan dat zo 2,5 uur zijn.
Bubbles schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:40:
Ik vind het niet erg; de helft van de pc's hier in huis maakt gebruik van HT.
* Bubbles kijkt Viper® aan. I'm coming to get you!

Ik zie ook wat verschillen.enthernal schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:24:
Ik heb even gekeken, maar voor zover ik kan zien zijn mijn WU's gemiddeld zo'n 40% sneller, maar het zijn dan ook recentere CPU's. Wat ik dan wel weer raar vind, is dat mijn celeron zijn taken bijna even snel aflevert en er evenveel punten voor krijgt als mijn E3-1240Ik had daar toch een groter verschil verwacht. Wat ik ook merk, is dat er flinke verschillen zitten tusse de WU's, sommige maar 1:30, ander 2:00 op dezelfde CPU. Vermoedelijk krijgen lichtere CPU's dan ook lichtere WU's.
mijn GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i7-3610QM CPU @ 2.30GHz [Family 6 Model 58 Stepping 9]
(8 processoren) heeft:
Gemeten 'floating point' snelheid 3269.91 miljoen ops/sec
Gemeten 'integer' snelheid 10806.1 miljoen ops/sec
Gemiddelde inlever tijd 0.44 dagen
GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz [Family 6 Model 30 Stepping 5]
(8 processoren)
Gemeten 'floating point' snelheid 2677.7 miljoen ops/sec
Gemeten 'integer' snelheid 9671.23 miljoen ops/sec
Gemiddelde inlever tijd 0.56 dagen
2.8 GHz vs 2.3
Die 860 is echter een van de eerste i7 modellen. De 3610QM is een stuk nieuwer maar een notebook, blijkbaar is die toch sneller. De 860 loopt zelfs op 133 x 22, dus 2,93 GHz.
Het is een 136node pandaboard es cluster.Justberry schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:51:
Wat voor ARM ding heb je dan? en waar komt deze winst vandaan?
Op deze website staat een calculator: http://azure.microsoft.co...scenario=virtual-machines
Maar wat zou dan de beste configuratie/besteding zijn?
Mobo is nie meer lekker
Ga morgen een nieuwe quadcore halen
Uiteraard met nieuw mobo!
[ Voor 30% gewijzigd door Xanquezer op 07-04-2014 00:02 ]
DPC Chef-kok :)
It's that time of the year againklepje schreef op zondag 06 april 2014 @ 23:39:
Ik zal morgen eens even kijken om de free trial van Windows Azure te krijgen en daar Boinc op te draaien
Azure is wel eens leuk om wat ervaring mee op te doen, maar die prijzen

Verder mijn eerste stats gebakken/gepost, en morgen ligt er een 3770 voor me klaar. Al bij al niet zo slecht voor een maandag
nee, er staan hier nu 4 pc`s te blazen (8core,2 4cores en 1 dualtje)
De prijzen zijn echt gigantisch ja, ik heb nu 1 Small Linux VM (1 core) + 1 Large Linux VM (4 cores), en dat bedrag komt dan rond de €130,- per maand. Gelukkig heb ik nu dus die gratis maandenthernal schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 00:18:
Azure is wel eens leuk om wat ervaring mee op te doen, maar die prijzen, maar de 4 core opstelling die ik nu heb, doet ongeveer hetzelfde als mijn celeron
En daarnaast zijn ze retetraag met dit werk.. Staan nu anderhalve dag aan en nog bijna niets gedaan