Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vraag visual studio 2010

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo.

ik heb een wat vreemde vraag denk ik.

zijn er hier mensen die vrijwillig een denk ik mijn ogen klein progje kunnen afmaken.

het zit namelijk zo. wij hebben iemand gevraagd een progje te maken maar deze is een aantal maanden verongelukt.

nu wouden we zelf kijken of we het af konden maken maar snap er helemaal niks van. ik heb het geprobeerd voor een tijdje maar het blijft chinees voor me. wat me wel opvalt is dat hij volgens mij vanuit een ander programmatje de ons is gaan maken. ik zie namelijk iets over vogels en die van ons is voor honden.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het forum is niet bedoeld voor werving.Je kunt je advertentie wel -gratis- plaatsen in vraag- en aanbod:
http://tweakers.net/categ...tware-development/aanbod/

Als je een advertentie plaatst: vertel erbij wat voor soort programma het moet zijn, wat het programma moet doen, in welke taal het deel wat je al hebt is geschreven en wat er nog ontbreekt. Nu geef je wel heel weinig informatie. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Lustucru op 26-03-2014 19:45 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.