Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• elchorro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 09:58
Medetweakers,

Ik kan mijn abo verlengen, hiervoor heb ik een aantal toestellen naast elkaar gezet, alleen ik kom er niet echt uit, daarom vraag ik jullie advies.

Ik zou graag bij KPN/hi blijven omdat hier mijn bel en web bundel wordt verdubbeld en ik hier profiteer van familiekorting.

Eisen:
-Batterij die de dag doorkomt(veel whatsappen, af en toe een belletje, redelijk wat andere apps gedurende de dag(nieuws etc)
-goed afgewerkt model, design is persoonlijk natuurlijk maar het metaal van de one heeft bijvoorbeeld de voorkeur boven het plastic van de G2
-ook in de toekomst nog android updates(hiervoor vrees ik bij de one aangezien dit toestel al een jaar uit is.)

Voor 28 euro per maand kan ik krijgen(icm 3 gb, 100 belminuten, beide worden verdubbeld)
Nexus 5
-twijfel over de accuduur
Xperia Z1 (59 bijbetalen)
-waterdicht, maar matig scherm.
HTC One(m7)
-twijfel over de toekomstbestendigheid(m8 al aangekondigd)
LG G2
-twijfel over toekomstige updates

Ook kan ik een iPhone voor ongeveer 33 euro per maand krijgen
IPhone 5c 16gb
-twijfels over kleine scherm
-5c wel duidelijk minder uitstraling als 5s(deze is te duur)

Wat zouden jullie zelf doen en waarom? Eventuele andere opties zijn natuurlijk ook welkom

Bij voorbaat dank!

[ Voor 19% gewijzigd door elchorro op 26-03-2014 17:02 ]

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Wat vind je belangrijk?
En wat zijn je eisen?
Hoe gebruik je je telefoon nu?

| live and give like no one else |

• elchorro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 09:58
Eisen bijgewerkt

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Uit jouw voorsellectie zou ik als je een 4" scherm fijn vind, kiezen voor de iphone.
Omdat je daarbij voor een jaar of 4 updates kan verwachten. Hij snel en relatief energiezuinig is tov de 2.3 ghz Snapdragon800 socs.

De nexus5, heeft wel update-perspectief. Maar is op de soc na, gemaakt van de goedkoop mogelijkste componenten. En als je het Nexus5 forum vergelijkt met andere fora, op tweakers. Dan zijn daar relatief veel verhalen over voortijdse uitval van die telefoons.

De andere androids, hebben minder toekomstige support perspectief.

Misschien een vraag buiten je referentiekader, en ik weet ook niet of je dit toestel kan krijgen bij KPN maar,
Wat vind je van een carbonnen afwerking?
Afbeeldingslocatie: http://www.neowin.net/images/uploaded/z30.jpg

| live and give like no one else |