Software om muziek te ordenen

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IU00
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-06 11:15
Hallo,

Weet iemand soms een goed programma om een grote collectie muziek te organiseren?
Bij voorkeur gegroepeerd per artiest.
Naamgeving van de nummers zijn wel niet altijd correct. Dus zoek ik een programma die de nummers kan herkennen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:06

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Je zoekt dus client software, en geen OS? Dan had het topic beter in een ander subforum gepast.

Client Software Algemeen

Afgezien van dat ontbreekt compleet een stuk eigen inzet van jouw kant. Als je googled op "rename music" kom ik al legio hits tegen van programma's die dat al dan niet automatisch voor je doen. Genoeg opties dus, test er eens een paar zou ik zeggen.

Pas als je een specifieke vraag hebt, kun je deze stellen. Maar geef dan wel even duidelijk aan waar je tegenaan loopt en wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om het op te lossen. :)

Wegens gebrek aan (aantoonbare) inzet gaat dit topic op slot. Je mag rustig een nieuw topic openen, maar houdt dan wel even rekening met de eisen die aan een topicstart gesteld worden.

Het algemeen beleid #quickstart

[ Voor 12% gewijzigd door Question Mark op 26-03-2014 15:40 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Dit topic is gesloten.