Mijn Athlon met Biostar M7VKA mobo blijft regelmatig hangen, op een vreemde manier. Het ding is bevroren voor een seconde, werkt dan weer een seconde, bevriest weer een seconde etc. etc. Heel regelmatig, en alleen opnieuw opstarten helpt. Het treedt vaak op als ik in IE zit, en als ik hem uit sleep haal doet hij het ook vaak. Ik vermoed dat het een IDE probleem is, om de volgende redenen.
Bij sommige spellen treedt het bovenstaande probleem op wanneer het intro filmpje begint te spelen vanaf mijn DVD-Rom / CD writer.
Zo nu en dan loopt het ding vast als ik een CD schijf probeer te openen in de verkenner.
Harde schijf toegang lijkt zo nu en dan niet goed te zijn, bv. MP3tjes die in de achtergrond spelen haperen ontzettend als ik met andere dingen bezig ben, zoals browsen op het net.
Muziek opnemen is niet te doen, heel veel clickjes.
Tenslotte gebeurt het regelmatig dat hij bij het opstarten blijft hangen bij ŽDetecting IDE devicesŽ, de disk indicator van de 1.44š brandt dan continu. Een reset is de enige manier om toch op te starten.
Ik heb de VIA 4.29 drivers, 128 MB Ram, en een GF2 MX (10.80).
Bij sommige spellen treedt het bovenstaande probleem op wanneer het intro filmpje begint te spelen vanaf mijn DVD-Rom / CD writer.
Zo nu en dan loopt het ding vast als ik een CD schijf probeer te openen in de verkenner.
Harde schijf toegang lijkt zo nu en dan niet goed te zijn, bv. MP3tjes die in de achtergrond spelen haperen ontzettend als ik met andere dingen bezig ben, zoals browsen op het net.
Muziek opnemen is niet te doen, heel veel clickjes.
Tenslotte gebeurt het regelmatig dat hij bij het opstarten blijft hangen bij ŽDetecting IDE devicesŽ, de disk indicator van de 1.44š brandt dan continu. Een reset is de enige manier om toch op te starten.
Ik heb de VIA 4.29 drivers, 128 MB Ram, en een GF2 MX (10.80).
These are my principles. If you don't like them, I have others.