If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Formerly known as Ragdoll
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Volgens mij gaat het TS niet eens zozeer om een shortener, maar vooral om de mogelijkheid om bv in Whatsapp te plakken.Misha schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:48:Ik heb alleen een hekel aan eigen shortners. Ik zie liever ons merknaam voorbij schieten op twitter etc dan twk.rs, wat mensen die ons niet kennen niets zegt
Mocht je dan al willen afkorten, zo lang is de tweakers-url toch niet? Maak een eigen short service op tweakers.net/s/Th6SDk3 ofzo.
Je hebt tegenwoordig ook zelfs voor Twitter geen shortener meer nodig omdat ze alles toch nog door hun eigen shortener heen halen - zelfs als de link daar langer van wordt.Misha schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:48:
Dat lijkt mij een handige toevoeging. Ik loop er zelf ook wel eens tegenaan. Ik heb alleen een hekel aan eigen shortners. Ik zie liever ons merknaam voorbij schieten op twitter etc dan twk.rs, wat mensen die ons niet kennen niets zegt(en even dat mensen shortners over het algemeen niet direct vertrouwen omdat ze niet weten waar hij heen gaat buiten beschouwing gelaten)
De root van je routing tree vervuilen met random gegenereerde codes lijkt me niet handig in verband met collisions.Tsurany schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:52:
Kan je dan niet bijvoorbeeld http://tweakers.net/54NJ$#j gebruiken? Dan staat Tweakers.net er nog steeds in maar heb je wel een relatief korte URL.
[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 31-03-2014 15:57 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Analoog aan youtu.be kun je ook kijken naar tweake.rsMisha schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:48:
Dat lijkt mij een handige toevoeging. Ik loop er zelf ook wel eens tegenaan. Ik heb alleen een hekel aan eigen shortners. Ik zie liever ons merknaam voorbij schieten op twitter etc dan twk.rs, wat mensen die ons niet kennen niets zegt(en even dat mensen shortners over het algemeen niet direct vertrouwen omdat ze niet weten waar hij heen gaat buiten beschouwing gelaten)
Nederlands is makkelijker als je denkt
Dan nog; mensen wantrouwen dergelijke URL'sSeatRider schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:56:
[...]
Analoog aan youtu.be kun je ook kijken naar tweake.rs
Zoiets zou prima kunnen denk ik. Dan laat ik een verkorte a la tweakers.net/UsuenH even achterwege*:
*tekst in het veld zou idealiter al geselecteerd moeten staan

[ Voor 6% gewijzigd door Misha op 31-03-2014 15:58 ]
Zoiets kwam ook in me op maar dan in minder technische taalNMe schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:55:
[...]
De root van je routing tree vervuilen met random gegenereerde codes lijkt me niet handig in verband met collisions.
Verwijderd
Even mezelf quoten hoor, maar het hoeft toch niet direct in de root? (in dit geval een /s/ van short ertussen, maar verzin eens iets makkelijks).Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:53:tweakers.net/s/Th6SDk3 ofzo.
Hoe dan ook, verkort of niet, ik denk dat een hoop mensen blij zouden worden van een kale link om te delen.
Dat ontwerp ziet er goed uit. Zoals gezegd een link hoeft niet per definitie verkort te zijn een adres alleen al zou ideaal zijn.Misha schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:58:
[...]
Dan nog; mensen wantrouwen dergelijke URL'sWij zouden het denk ik nog wel snappen, maar we moeten ook aan anderen dan onszelf denken
Zoiets zou prima kunnen denk ik. Dan laat ik een verkorte a la tweakers.net/UsuenH even achterwege*:
*tekst in het veld zou idealiter al geselecteerd moeten staan
[afbeelding]
1
| http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/producten/#filter:q1ZKKkr |
in plaats van
1
| http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/producten/#filter:q1ZKKkrMS_FMKVayijY1MYrVUSooykxO9c3MU7IyqAUA |
De url's voor artikelen etc wil ik het liefst niet gaan aanpassen/verkorten, gezien in de URL behoorlijk wat goede informatie getoond wordt (de gehele headline). Idem voor de PW-urls. Dan hebben we denk ik 80% van het probleem opgelost en kun je redelijk schone en mooie url's c/p'en naar whatever platform je wil
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)