Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
ik speel op het moment Wow en wil wildstar gaan spelen.
verder sid meijers civ 5 wat meer op de processor gericht zal zijn.
ik speel ook LoL en wil heroes of the storm gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
beeldscherm, deze ga ik nog upgraden naar 1920*1080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledige pc excl beeldscherm/toetsenbord/muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nividia en intel, omdat ik er altijd goede ervaringen mee heb gehad en er bij wil blijven. het verschil tussen amd en nvidia is voor mij niet groot genoeg om te switchen tussen video kaarten. daarnaast word amd mij afgeraden door een kennis maar dat is ook persoonlijk. dus liefst bij nvidia omdat ik niet op meerdere schermen wil spelen zal dit meer dan voldoende zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Rood is de kleur waarvoor ik wil gaan, verder een kast met een ruit aan de zijkant zou ik mooi vinden.
enige tips welke kast ik zou kunnen gebruiken die niet al te duur is? voor de rest zou ik natuurlijk willen dat die niet teveel geluid zou maken maar een beetje is nooit erg. de grote van de kast maakt mij niet veel uit.
energie gebruik is ook niet erg sinds de rekening voor mijn ouders is
Ga je overklokken?
ja. ik wil het in het begin nog niet doen omdat ik het nog niet nodig zal hebben. maar de optie wil ik in de toekomst open houden. de gekozen processor zou hiervoor moeten voldoen. is er een koeler die jullie aanraden? zo ja welke? alle suggesties welkom ^^
mijn build nu aangepast, nieuwe kast, voeding en koeling voor CPU.
hiervoor heb ik tot nu toe gekozen.
graag wil ik de rode kleur aanhouden.
als iemand tips heeft tussen samsung of crucial SSD en of het echt waard is om samsung te nemen?
thnx
Gamen
ik speel op het moment Wow en wil wildstar gaan spelen.
verder sid meijers civ 5 wat meer op de processor gericht zal zijn.
ik speel ook LoL en wil heroes of the storm gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
beeldscherm, deze ga ik nog upgraden naar 1920*1080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volledige pc excl beeldscherm/toetsenbord/muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nividia en intel, omdat ik er altijd goede ervaringen mee heb gehad en er bij wil blijven. het verschil tussen amd en nvidia is voor mij niet groot genoeg om te switchen tussen video kaarten. daarnaast word amd mij afgeraden door een kennis maar dat is ook persoonlijk. dus liefst bij nvidia omdat ik niet op meerdere schermen wil spelen zal dit meer dan voldoende zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Rood is de kleur waarvoor ik wil gaan, verder een kast met een ruit aan de zijkant zou ik mooi vinden.
enige tips welke kast ik zou kunnen gebruiken die niet al te duur is? voor de rest zou ik natuurlijk willen dat die niet teveel geluid zou maken maar een beetje is nooit erg. de grote van de kast maakt mij niet veel uit.
energie gebruik is ook niet erg sinds de rekening voor mijn ouders is
Ga je overklokken?
ja. ik wil het in het begin nog niet doen omdat ik het nog niet nodig zal hebben. maar de optie wil ik in de toekomst open houden. de gekozen processor zou hiervoor moeten voldoen. is er een koeler die jullie aanraden? zo ja welke? alle suggesties welkom ^^
mijn build nu aangepast, nieuwe kast, voeding en koeling voor CPU.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 268,03 | € 268,03 |
| 1 | Cooler Master CM Storm Scout 2 Ghost White | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Corsair Hydro H55 | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9R | € 72,20 | € 72,20 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,36 | € 13,36 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 91,04 | € 91,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 946,08 | |
hiervoor heb ik tot nu toe gekozen.
graag wil ik de rode kleur aanhouden.
als iemand tips heeft tussen samsung of crucial SSD en of het echt waard is om samsung te nemen?
thnx
[ Voor 15% gewijzigd door masquerate op 26-03-2014 17:17 . Reden: Build aanpassen ]