Hallo mede-tweakers,
Ik heb ondertussen al een tijdje rond zitten neuzen en vanalles onderzocht voor een nieuwe game-pc en wil vragen of nog iemand toevoegingen en/of veranderingen weet?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De grootste tijd zal ik hem gebruiken voor te gamen, expirimenteren (altijd leuk
) en school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten zou ik graag ongeveer hebben zoals ik de configuratie hieronder heb of lager natuurlijk
Bij deze kosten hoeven monitor en toetsenbord niet meegenomen te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model
Ja, ik heb een Logitech G700S Gaming Mouse welke nog zo goed als nieuw is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, Intel voor mij processor en een watercooling set (ik lees overal dat custom zo duur is en heb daarom een H100i gekozen) verder heb ik niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Alleen dat hij niet al te veel herrie moet maken.
Ga je overklokken?
Ja, ik ben van plan om mij te verdiepen in overklokken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1. Het grootste probleem waar ik wat hulp bij zou kunnen gebruiken is de monitor aangezien ik hier niet heel veel van snap
2. Het toetsenbord twijfel ik een beetje met welke het beste is aangezien ik een mechanisch toetsenbord wil maar met al de verschillen van switches niet erg wijs word. (Op dit moment heb ik een Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout) in de gedachten)
Ik heb ondertussen al een tijdje rond zitten neuzen en vanalles onderzocht voor een nieuwe game-pc en wil vragen of nog iemand toevoegingen en/of veranderingen weet?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De grootste tijd zal ik hem gebruiken voor te gamen, expirimenteren (altijd leuk
Wat mag het systeem gaan kosten?
De kosten zou ik graag ongeveer hebben zoals ik de configuratie hieronder heb of lager natuurlijk
Bij deze kosten hoeven monitor en toetsenbord niet meegenomen te worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model
Ja, ik heb een Logitech G700S Gaming Mouse welke nog zo goed als nieuw is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, Intel voor mij processor en een watercooling set (ik lees overal dat custom zo duur is en heb daarom een H100i gekozen) verder heb ik niet echt een voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Alleen dat hij niet al te veel herrie moet maken.
Ga je overklokken?
Ja, ik ben van plan om mij te verdiepen in overklokken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 119,95 | € 119,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 268,03 | € 268,03 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,86 | € 46,86 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 132,60 | € 132,60 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 93,- | € 93,- |
| 2 | Scythe Gentle Typhoon D1225C12B5AP-15 (1850 rpm) , 120mm | € 17,02 | € 34,04 |
| 1 | Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout) | € 119,50 | € 119,50 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R | € 81,05 | € 81,05 |
| 1 | Seasonic G-Serie 750Watt | € 104,03 | € 104,03 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 91,04 | € 91,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.279,60 | |
1. Het grootste probleem waar ik wat hulp bij zou kunnen gebruiken is de monitor aangezien ik hier niet heel veel van snap
2. Het toetsenbord twijfel ik een beetje met welke het beste is aangezien ik een mechanisch toetsenbord wil maar met al de verschillen van switches niet erg wijs word. (Op dit moment heb ik een Corsair Vengeance K70 Anodized Black, Cherry Red (US layout) in de gedachten)
[ Voor 7% gewijzigd door xxkylexx op 27-03-2014 12:45 ]