Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb vorige week een ASUS Transformerpad TF701 aangeschaft en werk er met veel plezier mee.
Echter nu heb ik een probleempje.. in mijn wijsheid de app applocker gebruikt die standaard op de app geinstalleerd zit voor een aantal dingen om vervelende vrienden op afstand te houden. (Facebook, e-mail, en ja ook instellingen...) Nu wilde ik gister facebook opstarten en dus het door mij gekozen wachtwoord invullen, onjuist wachtwoord, ik 100 keer proberen inclusief evt. spelfouten die bij een wat kleiner toetsenbord voor kunnen komen, andere wachtwoorden die ik soms gebruik etc..

Toen ben ik eens gaan zoeken op internet (en op dit forum) of er een mogelijkheid is om dit te omzeilen en ergens een bestandje te verwijderen zodat alles van app locker weer gerest wordt.
Ik heb bij google meerdere mogelijke oplossingen gevonden, echter niet die bij mij van toepassing zijn.
Aangezien in de instellingen ook geblokkeerd heb valt dit zoiezo al af.

Nu had ik gezien dat er verschillende mogelijkheden zijn met programma's om een soortgelijk probleem in IOS te verhelpen (div. youtube filmpjes) en ik vroeg me af of dit met Android ook mogelijk is.
Zelf kon ik niets vinden, maar ik ben dan ook niet zo onderlegd als jullie, en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Voor de duidelijkheid, mijn firmware van de week nog geupdate..
Heb je nog vragen of iets, dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt, en ik hoop dat ik na het lezen van de hulppost op een juiste manier een topic heb geopend 8)